Magico

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    1.262
    Sted
    Porsgrunn

Magico varsler om en nyhet fra selskapet. Ser jeg på høyttaleren tenkte jeg på S7 som fremdeles er i første generasjon, men på videoen ser vi bokstaven M flere steder. 2.mars så har vi svaret

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    1.262
    Sted
    Porsgrunn
    Et bedre foto av den nye høyttaleren fra Magico ble sendt ut i dag

IMG_1537.jpeg

Så helt tydelig en modell i S-serien og med 3 basselementer så erstatter denne S7, som nå ikke lengre finnes på hjemmesidenene. Nye bilder vil bli sluppet de neste dagene, men først 2.mars vil teknisk informasjon og pris bli klar.

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    1.262
    Sted
    Porsgrunn
    Neste teaser fra Magico kom tidligere i dag

IMG_1538.jpeg

Her ser vi mest sannsynlig gamle S7 til høyre og arvtakeren til venstre. En ganske stor forskjell i størrelse mellom de to

IMG_1539.jpeg

Her ser vi fra oversiden, med gamle S7 i bunn og den nye i toppen

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    1.262
    Sted
    Porsgrunn
    Tidligere i dag kom pressemeldingen fra Magico om lanseringen av S7 2026.

IMG_1540.jpeg

IMG_1541.jpeg

Med en høyde på 142 centimeter og vekt på hele 174 kilo er det en høyttalere som vil ruve i de fleste rom

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    1.262
    Sted
    Porsgrunn
    … og lager et tilsvarende hull i bankkontoen?
    Audiofi som selger Magico i Canada sier prisen er 185 tusen canadiske dollar eller 205 tusen hvis du foretrekker den i gloss.

Sammenligner man prisen på de andre modellene i Canada vs Norge, så blir prisen anslagsvis 2 millioner kroner.

Så ja den lager et skikkelig avtrykk i bankkontoen

Tand

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Antall liker
    1.725
    Glad jeg er i "mål" mine Magico MPro når jeg ser prisen på 2026 S7. Brukte M serie evt M Pro burdre jo være ett kupp i forhold til ny S7 vil jeg jo tro, uten at jeg har sammenlignet disse selv om bestykningen er lik🤔

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    1.262
    Sted
    Porsgrunn
    Ser en bruker på WBF skriver at han har snakket med Alon som sier at de ikke lengre produserer M2 og M3.

IMG_1542.jpeg

Voldsomt hvis de tapte penger på høyttalere som koster 1,2 og 1,4 millioner krone I Norge

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    4.096
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Ser en bruker på WBF skriver at han har snakket med Alon som sier at de ikke lengre produserer M2 og M3.

Vis vedlegget 1183356

Voldsomt hvis de tapte penger på høyttalere som koster 1,2 og 1,4 millioner krone I Norge
    Det er nok ikke vanskelig å tape penger på det. Mitt inntrykk er at de har en dyr produksjonslinje og et stort utvalg av høyttalere i høye prisklasser.

Jeg var for øvrig innom KJ West One i London i forrige uke og så på M7. Absolutt flotte høyttalere, men 4 mill?! De var ikke satt opp, så jeg fikk ikke lyttet til dem.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn