Magico

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.008
    Antall liker
    10.791
    Sted
    Skien
    Da er bestillingen lagt inn:

    Vis vedlegget 251268

    Påregner omlag 8 ukers leveringstid.

    Mens jeg først var kommet ut på galeien bestilte jeg like godt "full pakke" fra Ypsilon.
    Dvs, jeg hadde jo StepUp & RIAA fra før. Så denne gangen har jeg lagt inn bestilling på CDT-100 cd-spiller (og med opsjon på DAC-100 d/a), PST-100 mkII pre & 2 stk Aelius hybride amper.

    Dette skal bli gøy!

    Cheers!
    Grattis JackX
    å full pakke med Ypsilon også i bestilling :) Kommer brennkvikt på besøk til deg når utstyret er på plass, spent på kombinasjonen Q3+ Ypsilon har aldri hørt denne kombinasjonen. Ypsilon er jo klasse produkter så dette blir nok "balsam" for ørene.
    Gøy med flere Magico venner JackX Velkommen i klubben :)
    mvh: Espen L
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med mye nytt om ikke lenge JackX.

    Ja, da får jeg vel hørt Q3 i et hjemmemiljø om ikke lenge da, det blir spennende.

    Mvh.KW
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.429
    Antall liker
    1.379
    Gratulerer med mye nytt om ikke lenge JackX.

    Ja, da får jeg vel hørt Q3 i et hjemmemiljø om ikke lenge da, det blir spennende.

    Mvh.KW
    Takker, old mate.

    Det med hjemmemiljø ... det låt kryptisk & spennende! Er EiK innblandet i dette på noen måte?

    Cheers!
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Ja, han skrev jo at han skulle bære noe slikt snart :rolleyes:
    Tror ikke det er annet enn til et hjemmemiljø, dog ikke inn her.
    Men jeg regner jo med at jeg kan få lyttetilgang både der og der.
    Mvh.KW
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.008
    Antall liker
    10.791
    Sted
    Skien
    Ja, han skrev jo at han skulle bære noe slikt snart :rolleyes:
    Tror ikke det er annet enn til et hjemmemiljø, dog ikke inn her.
    Men jeg regner jo med at jeg kan få lyttetilgang både der og der.
    Mvh.KW
    D var da svært så hemmelighetsfulle dere er da KW!
    Hvor er der og der?
    mvh: Espen L
     

    sviggum

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.01.2010
    Innlegg
    155
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Gratulere så meget Jackx! Det blir ett oppsett man gjerne skulle fått tatt en lytt på.

    Mvh Sviggum
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.522
    Antall liker
    4.457
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer så mye Jackx!
    Denne ordren sørger for at utgiftene strekker til, dette blir spennende å legge øret til!:cool:

    Mvh.
    SAL
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Gratulerer JackX, du har uten tvil valgt en av de peneste modellene fra Magico, uten at jeg aner hvordan den låter. Samme finish som på bildet?

    Eneste som muligens er penere er lille S1.
     

    soa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.453
    Antall liker
    982
    Torget vurderinger
    18
    Gratulerer med bestilling av super og lekker stereo, JackX. Også spennende med kombien Magico Q3/Ypsilon. Tror det vil fungere meget godt. En kompis bruker Aelius på relativt krevende Marten Coltrane 1 med utmerket resultat.

    mvh
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.454
    Antall liker
    13.130
    Da er bestillingen lagt inn:

    Vis vedlegget 251268

    Påregner omlag 8 ukers leveringstid.

    Mens jeg først var kommet ut på galeien bestilte jeg like godt "full pakke" fra Ypsilon.
    Dvs, jeg hadde jo StepUp & RIAA fra før. Så denne gangen har jeg lagt inn bestilling på CDT-100 cd-spiller (og med opsjon på DAC-100 d/a), PST-100 mkII pre & 2 stk Aelius hybride amper.

    Dette skal bli gøy!

    Cheers!
    Aha...se her skjer det ting i heimen hos den godeste JackX.
    Dette vil nok høyne livskvaliteten i hverdagen kompis :cool:
    Det er deg vel unt!

    Hva skjer så med den formidable Krell samlingen?
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.429
    Antall liker
    1.379
    Da er bestillingen lagt inn:

    Vis vedlegget 251268

    Påregner omlag 8 ukers leveringstid.

    Mens jeg først var kommet ut på galeien bestilte jeg like godt "full pakke" fra Ypsilon.
    Dvs, jeg hadde jo StepUp & RIAA fra før. Så denne gangen har jeg lagt inn bestilling på CDT-100 cd-spiller (og med opsjon på DAC-100 d/a), PST-100 mkII pre & 2 stk Aelius hybride amper.

    Dette skal bli gøy!

    Cheers!
    Aha...se her skjer det ting i heimen hos den godeste JackX.
    Dette vil nok høyne livskvaliteten i hverdagen kompis :cool:
    Det er deg vel unt!

    Hva skjer så med den formidable Krell samlingen?
    Den formidable Krell-ansamlingen er på vei ut på markedet ... mye er allerede "spoken for", men noen skikkelige go'biter blir'e nok på'rei ;)
    Takk for hyggelig hilsen, forresten!

    Cheers!
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.429
    Antall liker
    1.379
    Gratulerer med bestilling av super og lekker stereo, JackX. Også spennende med kombien Magico Q3/Ypsilon. Tror det vil fungere meget godt. En kompis bruker Aelius på relativt krevende Marten Coltrane 1 med utmerket resultat.

    mvh
    Jeg har meget stor tro på synergien av Ypsilon-kjeden & Magico Q3.
    Jeg har bestilt med samme finish som Roysen, altså kobberfarget. Har sett den hjemme hos ham, og fargen er etter mitt skjønn umåtelig vellykket til den type ht (open baffel/metall).

    Cheers!
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.429
    Antall liker
    1.379
    Gratulerer JackX, du har uten tvil valgt en av de peneste modellene fra Magico, uten at jeg aner hvordan den låter. Samme finish som på bildet?

    Eneste som muligens er penere er lille S1.
    S1 er også en meget vakker, liten sak. Q3 er også forholdsvis "nett", sine velvoksne 113 kg til tross: Mellombror er på drøye 190 kg en velvoksen kar, mens storebamse Q7 "flesker" til med umåtelige 340 kg!

    Cheers!
     
    Sist redigert:

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.429
    Antall liker
    1.379
    Gratulerer så mye Jackx!
    Denne ordren sørger for at utgiftene strekker til, dette blir spennende å legge øret til!:cool:

    Mvh.
    SAL
    Utgiftene strakk akkurat til :rolleyes: ... de ble såpass høye at jeg må ha krakk for å nå ned til gulvet :cool:

    En lytt må absolutt få til, ja!

    Cheers!
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Ja, han skrev jo at han skulle bære noe slikt snart :rolleyes:
    Tror ikke det er annet enn til et hjemmemiljø, dog ikke inn her.
    Men jeg regner jo med at jeg kan få lyttetilgang både der og der.
    Mvh.KW
    D var da svært så hemmelighetsfulle dere er da KW!
    Hvor er der og der?
    mvh: Espen L
    Ene "der" er jo hos JackX og andre "der" synes jeg vedkommende skal få lov til å bekjentgjøre sjøl ;)

    Mvh.KW
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.008
    Antall liker
    10.791
    Sted
    Skien
    Ja, han skrev jo at han skulle bære noe slikt snart :rolleyes:
    Tror ikke det er annet enn til et hjemmemiljø, dog ikke inn her.
    Men jeg regner jo med at jeg kan få lyttetilgang både der og der.
    Mvh.KW
    D var da svært så hemmelighetsfulle dere er da KW!
    Hvor er der og der?
    mvh: Espen L
    Ene "der" er jo hos JackX og andre "der" synes jeg vedkommende skal få lov til å bekjentgjøre sjøl ;)

    Mvh.KW
    Ene "der" tok jeg ja :) så da venter vi i spenning på andre "der" vi KW :)
    Mvh: Espen L
     
    • Liker
    Reaksjoner: KW

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.429
    Antall liker
    1.379
    Den "andre" der har jeg samtalet littegrann med i kveld - skal jaggu bli spennende å få rapport om Q3'n kan spille opp mot sitt potensiale gitt de fysiske (les: romstørrelse) begrensninger.

    Cheers!
     
    Sist redigert:

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Har vært hos den andre (ikke Andre) idag og fått meg en lytt.
    Som JackX nevner er nok ikke dette rommet de står i noe en ville valgt om en kunne velge (fritt).
    Derfor vil jeg mene at de har et større potensiale enn de nødvendigvis vil kunne få der.
    Når det er sagt så funket det likevel bra imo.
    Det med den stramme bassgjengivelsen disse 3x7 tommera har gjør den "jobben" etter min overbevisning enklere.
    Magico er etter min mening ikke i utgangspunktet en ht. som imponerer enormt umiddelbart.
    Mer noe som vokser "innpå" en over tid, slik jeg oppfatter det.
    Mener nå å skjønne/vite at det er en høyttaler som responderer mer på hva en bruker foran i kjeden enn svært mange andre.
    Der er også rom og akkustikken i det medregnet, jeg ble litt overrasket i dag fordi jeg "forventet" en (noe) mer analytisk og litt mer pågående spillestil fra øvre mellomtone og oppover.
    Det skjedde ikke og deri ligger min mening om at den er en "kamelon" som noen bruker som uttrykk (nå også jeg :cool: ) på utstyr (i dette tilfellet HT.) som differenserer godt på annet utstyr innblandet også rom og akkustikk.

    De ville sannsynlig funka også i mitt kjellerrom, men et større og bedre rom vil nok ganske sikkert gi et bedre inntrykk, annet ville vel være rart.
    Nå i etterkant så ble det kanskje spilt litt for lavt for min del føler jeg, men samtidig merket vi jo at det var forholdsvis høyt når vi pratet sammen.
    Slikt er ofte et godt tegn.

    Mvh.KW
     
    Sist redigert:

    Nusse

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    397
    Antall liker
    174
    Ja, så ble det Q3 da etter en ukes utprøving i lytterommet. Det er riktig som KW sier at lytterommet ikke er stort, men jeg bassen i Q3 er så vidt stram at det ikke utgjør noen problem i rommet. Etter å ha finjustert plasseringen av høyttalerne i rommet opplever jeg ingen stående bølger eller annen "metning" i rommet selv med relativt høye lydtrykk (godt over normalt lytte nivå). Matchingen med ASR forsterkeren og Aesthetix riaaen (rør) synes å passe godt til Q3. Lyden kan så langt beskrives ved et meget solid bassfundament, fyldig mellomtone og en diskant som glir fint inn i lydbildet. Ikke noe klinisk, analytisk eller tynn lyd her. Bra så langt altså.
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med Q3 Nusse............da vet vi hvem den "andre" er :)
    Mvh.KW
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.008
    Antall liker
    10.791
    Sted
    Skien
    Ja, så ble det Q3 da etter en ukes utprøving i lytterommet. Det er riktig som KW sier at lytterommet ikke er stort, men jeg bassen i Q3 er så vidt stram at det ikke utgjør noen problem i rommet. Etter å ha finjustert plasseringen av høyttalerne i rommet opplever jeg ingen stående bølger eller annen "metning" i rommet selv med relativt høye lydtrykk (godt over normalt lytte nivå). Matchingen med ASR forsterkeren og Aesthetix riaaen (rør) synes å passe godt til Q3. Lyden kan så langt beskrives ved et meget solid bassfundament, fyldig mellomtone og en diskant som glir fint inn i lydbildet. Ikke noe klinisk, analytisk eller tynn lyd her. Bra så langt altså.
    Grattis med Q3 Nusse :)
    Har nå selv hatt Q3 i ca 1,5 år og er fortsatt strålende fornøyd, de spiller så nøytralt med 0 imponatorfaktorer noe som passer mine ører perfekt. Spennende kombinasjon med ASR du har.
    Mvh: Espen L
     

    Muteki

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.11.2010
    Innlegg
    109
    Antall liker
    38
    Torget vurderinger
    2
    Bra du ble fornøyd Nusse! Da melder jeg meg herved ut av Magico klubben og overlatter staffetpinnen til Nusse :p

    Muteki
     

    Nusse

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    397
    Antall liker
    174
    Jeg synes også at det matcher godt til ASR forsterkeren. Den har overhode ikke noen problemer med å holde kontroll på Q3 uansett hvor høyt det skal spilles.
    Q3 er en god all round høyttaler, det eneste jeg kunne savne er den særs åpne mellomtonen på Marten Getz høyttalerne, men man kan jo ikke få alt her i verden.
    Samtidig låter det jo heller ikke på noen måte spisst eller kantete i øvre mellomtone/diskant.
     

    Nusse

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    397
    Antall liker
    174
    Q3 trengte åpenbart bare litt til på å roe seg og bli spilt inn i rommet. Nå låter det glimrende, også i mellomtonen. Har i dag spilt Pink Floyd, Dark side of the moon, 1812 overtyren av Tsjaikovski, Pavarotti, La Traviata og mye annen forskjellig og til dels utfordrene musikk. Q3 fikset det meste svært bra. Jeg tror disse kommer til å bli stående lenge.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.008
    Antall liker
    10.791
    Sted
    Skien
    Q3 trengte åpenbart bare litt til på å roe seg og bli spilt inn i rommet. Nå låter det glimrende, også i mellomtonen. Har i dag spilt Pink Floyd, Dark side of the moon, 1812 overtyren av Tsjaikovski, Pavarotti, La Traviata og mye annen forskjellig og til dels utfordrene musikk. Q3 fikset det meste svært bra. Jeg tror disse kommer til å bli stående lenge.
    Hei Nusse
    Ørene trenger nok også litt tid til å venne seg til Q3 var min erfaring, da de ikke har noen imponatorfakter så blir man ikke "blåst" vekk etter kort tid. Har tilgode enda å bli imponert på messe lyd med Magico men å lytte til de over tid å du verden å jeg koser meg :) De spiller ekstremt naturlig og når du har lyttet til de etter en stund så vil den naturligheten bare smyge seg innpå deg (er min erfaring)
    Jeg har også anlegget koblet til TV/Film og blir imponert hvor naturlig lydene er som feks en dør smeller igjen eller lignende på film.
    Ser det er skrevet at rommet ditt ikke er så stort, hvor stort er det?

    Mvh: Espen L
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.454
    Antall liker
    13.130
    Ja, så ble det Q3 da etter en ukes utprøving i lytterommet. Det er riktig som KW sier at lytterommet ikke er stort, men jeg bassen i Q3 er så vidt stram at det ikke utgjør noen problem i rommet. Etter å ha finjustert plasseringen av høyttalerne i rommet opplever jeg ingen stående bølger eller annen "metning" i rommet selv med relativt høye lydtrykk (godt over normalt lytte nivå). Matchingen med ASR forsterkeren og Aesthetix riaaen (rør) synes å passe godt til Q3. Lyden kan så langt beskrives ved et meget solid bassfundament, fyldig mellomtone og en diskant som glir fint inn i lydbildet. Ikke noe klinisk, analytisk eller tynn lyd her. Bra så langt altså.
    Gratulerer Nusse, nå har du havnet ordentlig på galeien :cool:
    Gjengir Q3 naturlig trommer?
    Dette oppsettet begynner å bli rimelig fett.
    Kos deg vilt og utemmet.
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    716
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Q3 trengte åpenbart bare litt til på å roe seg og bli spilt inn i rommet. Nå låter det glimrende, også i mellomtonen. Har i dag spilt Pink Floyd, Dark side of the moon, 1812 overtyren av Tsjaikovski, Pavarotti, La Traviata og mye annen forskjellig og til dels utfordrene musikk. Q3 fikset det meste svært bra. Jeg tror disse kommer til å bli stående lenge.
    Hei Nusse
    Ørene trenger nok også litt tid til å venne seg til Q3 var min erfaring, da de ikke har noen imponatorfakter så blir man ikke "blåst" vekk etter kort tid. Har tilgode enda å bli imponert på messe lyd med Magico men å lytte til de over tid å du verden å jeg koser meg :) De spiller ekstremt naturlig og når du har lyttet til de etter en stund så vil den naturligheten bare smyge seg innpå deg (er min erfaring)
    Jeg har også anlegget koblet til TV/Film og blir imponert hvor naturlig lydene er som feks en dør smeller igjen eller lignende på film.
    Ser det er skrevet at rommet ditt ikke er så stort, hvor stort er det?

    Mvh: Espen L
    Nusse satte seg på flyet til Buenos Aires på torsdag;).

    Jeg var hos han senest på tirsdag for en lytt. Rommet er lite, dvs.13-14 m. Men med bra høyde, og det er også ganske bra med demping i rommet. Vi var vel ingen som egentlig trodde at Q3 skulle fungere i dette rommet. Man kan teorisere så mye man orker, men imo er alltid bedre å prøve ting. Her var Nusse heldig å få muligheten til å teste høyttaleren 1 uke for å kunne bestemme om disse fungerte i rommet. Det blir ikke noe romproblemer før han spiller høyere enn det han vanligvis gjør, og det er spesielle plater med mye basstrykk. På vanlig nivå og de fleste plater, så går det helt fint!

    Skal jeg si noe om mine inntrykk, så er jeg veldig imponert. Har også hørt Magico flere ganger (på messer o.l.), og har ikke vært spesielt overbevist. Magico har også blitt kritisert for å være for analytiske og sterile.
    Men hos Nusse låter det det helt flott og organisk med super detaljering som virker kun naturlig. Det er også meget glimerende dynamikk over hele frekvenseområdet. Jeg tror noe av den kritikken som har kommet, har sitt grunnlag i elektronikken som er koblet før høytaleren, evt.feil i rommet det spilles i.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.904
    Antall liker
    5.879
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har fjernet siste fem innlegg angående Roysen og skade på Magico Q7 høyttalere med tilhørende svar.

    Magico ble beskyldt for å gi dårlig kundeservice pga. en skade som mest sannsynlig har skjedd pga. transport / dårlig innpakning, men dette er en komplisert sak.

    Jeg tok kontakt med AudioNord, og slik jeg ser det er dette en sak som ikke har noe på Hifisentralen å gjøre slik den fremstår nå. Da burde en ihvertfall ha hørt saken fra alle sider. Det er uansett for mange ulike momenter i saken, og her kan de aktuelle parter få diskutere seg frem til en løsning utenfor Hifisentralen. Når saken en gang blir avgjort så kan de ulike parter fremlegge saken hvis de føler behov for det.

    Mvh
    Høvdingen
     
    R

    Roysen3

    Gjest
    For det første har Acoustic Tuning full anledning til å svare på noe de måtte mene er feilaktig i det jeg har skrevet. For det andre har ikke Acoustic Tuning noe med dette å gjøre. Acoustic Tuning var ikke en part i denne handelen. Handelen var mellom den svenske distributøren Audionord direkte og meg.
     
    Sist redigert:
    R

    Roysen3

    Gjest
    Sikkert riktig dette men nå er dette en vennetråd for Magico, hva med en egen tråd for å sette dem i et dårlig lys? Ser forøvrig frem til hva Roysen4 mener.
    Greit nok at det er en vennetråd, men synes du ikke at det er her dette naturlig passer inne da. Det er jo fritt frem å følge advarselene eller ikke og det er kun en advarsel om en dårlig erfaring. Vennetråder burde kunne inneholde all mulig informasjon om produsenten. Både postiive og negative.
     
    J

    Jim.I.Hendriksen

    Gjest
    Sikkert riktig dette men nå er dette en vennetråd for Magico, hva med en egen tråd for å sette dem i et dårlig lys? Ser forøvrig frem til hva Roysen4 mener.
    Greit nok at det er en vennetråd, men synes du ikke at det er her dette naturlig passer inne da. Det er jo fritt frem å følge advarselene eller ikke og det er kun en advarsel om en dårlig erfaring. Vennetråder burde kunne inneholde all mulig informasjon om produsenten. Både postiive og negative.
    For det første så synes jeg at det er bra at ting som ikke er som det skal kommer frem i lyset, saker som dreier seg om tjenester/kvalitet både fra produsenter og distributører/selgere. Synes også at det er greit at begge sider sine synspunkter kommer opp i lyset, det er som kjent minst 3 sider av en sak. Men vil likevel si at det ikke passer seg å "disse" et merke i dens vennetråd, jeg liker at det er god stemning i disse trådene hvor man først og fremst diskuterer lydkvalitet etc., men det er nå meg. Du og sikkert andre har motsatt mening og det er selvfølgelig lov det. Igjen, jeg kunne tenke meg en egen tråd. Jeg hadde selvfølgelig fulgt nøye med også der da jeg synes slike saker er viktige og interessante.
     
    Sist redigert:
    J

    J.J

    Gjest
    Sikkert riktig dette men nå er dette en vennetråd for Magico, hva med en egen tråd for å sette dem i et dårlig lys? Ser forøvrig frem til hva Roysen4 mener.
    Greit nok at det er en vennetråd, men synes du ikke at det er her dette naturlig passer inne da. Det er jo fritt frem å følge advarselene eller ikke og det er kun en advarsel om en dårlig erfaring. Vennetråder burde kunne inneholde all mulig informasjon om produsenten. Både postiive og negative.
    Det er jo stikk motsatt av hva du selv tidligere har sagt.....

    Hehe
     

    alfalfa

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.09.2005
    Innlegg
    659
    Antall liker
    155
    Torget vurderinger
    8
    Sikkert riktig dette men nå er dette en vennetråd for Magico, hva med en egen tråd for å sette dem i et dårlig lys? Ser forøvrig frem til hva Roysen4 mener.
    Syns venner av Magico burde være ekstra taknemlig for att slike ting blir tatt opp. Da disse sansynligvis er det mest potensielle kjøpere av Magico.
     
    J

    Jim.I.Hendriksen

    Gjest
    Sikkert riktig dette men nå er dette en vennetråd for Magico, hva med en egen tråd for å sette dem i et dårlig lys? Ser forøvrig frem til hva Roysen4 mener.
    Syns venner av Magico burde være ekstra taknemlig for att slike ting blir tatt opp. Da disse sansynligvis er det mest potensielle kjøpere av Magico.
    Som du sikkert leste lengre oppe så har jeg ikke sagt at jeg ikke ønsker at det blir tatt opp, snarere tvert imot. Ønsker det bare i en annen tråd. Ikke verre enn det.
     
    R

    Roysen3

    Gjest
    Sikkert riktig dette men nå er dette en vennetråd for Magico, hva med en egen tråd for å sette dem i et dårlig lys? Ser forøvrig frem til hva Roysen4 mener.
    Greit nok at det er en vennetråd, men synes du ikke at det er her dette naturlig passer inne da. Det er jo fritt frem å følge advarselene eller ikke og det er kun en advarsel om en dårlig erfaring. Vennetråder burde kunne inneholde all mulig informasjon om produsenten. Både postiive og negative.
    Det er jo stikk motsatt av hva du selv tidligere har sagt.....

    Hehe
    Det stemmer ikke. Det jeg tidligere har sagt (i hvert fall ment) er at useriøs slakting av produkter fra aktører som aldri har sett eller hørt produktet, bare lest om det på nettet eller hørt om det, ikke hører hjemme i slike tråder. Seriøs og velbegrunnet kritikk er noe helt annet.

    Jeg synes faktisk at det er temmelig ille dersom slik seriøs kritikk ikke skal få plass og at tråden i stedet skal være en slags endeløs positiv rekke med poster som er moderert til noe som ikke representerer firmaets reelle ansikt.

    Det blir jo nærmeste sensur i god russisk/kinesisk/nord koreansk ånd. At ubegrunnede spekulasjoner holdes unna må vel bare være positivt.

    Mvh
    Roysen
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn