Magasinet Lyd & Bilde...!!!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• desibel32

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    13.10.2004
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    4
    Det er nok slik at de sikter seg mer inn på de som handler utstyret sitt på Elkjøp og lignende steder. Bladet er ikke lenger noe for oss som er opptatt av mer "seriøs" hi-fi og hjemmekino. Jeg har abbonnert på L&B i mange år, men sa opp da jeg fikk siste nr i posten for to dager siden. Bunnen var nådd. Det eneste de ikke tester er brødristere og mikrobølgeovner.
    Bladet Hjemmekino er faktisk mye bedre, og selvsagt Fidelity selv om jeg ikke stoler mer enn 70% på det de skriver.

Dryg

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.05.2005
    Antall liker
    3
    Lyd ogBilde synes jeg har vært elendig det siste året og har derfor sluttet å kjøpe det.
    Fidelity er bladet mitt her etter!

tweakMan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    128
    Jeg synes at i sin nisje av markedet, altså mainstrem stereo så funker nok L&B til sitt publikum.
    Leser det ofte på biblioteket, men kjøper ei mer.
    Grunnen er nok så enkel som dette...
    Kunnskapsnivået mitt har blitt slik at jeg trenger mer dyptgående testing enn det L&B har lagt seg på.

Selv om Lasse &co nok må ta litt pepper, og når alt kommer til alt så har det nok sin grunn i en slags teit hukkomelse over audio's demise på en måte...

Synes tiden er inne til å la slikt ligge for godt og se på L&B som det det er... nemlig et godt mainstream elektroblad for de med moderat til bra interesse innen lyd, da primert midfi og muligens litt high-end aspirasjoner...

95% av de de sier stemmer, og det er jo bra.
    At de begynner å herme litt for meget etter T3 kan så være (En annen ekvivalent blekke)

Er det ikke bra med mangfold dere? Synes jeg...
    Og vi må huske å takke L&B for at Fidelity ble ett faktum...
    To evolve or to revolve... thats the question...

I shall say no more... ::)

net2

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.05.2005
    Antall liker
    1
    Lyd & Bilde er enkelt sagt en dyptgående reklame-blekke.

Kvasar

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.01.2006
    Antall liker
    0
    Re: Magasinet Lyd & Bilde...!!!

Jeg skjønner ikke hvorfor noen er irritert over at Lyd og Bilde er blitt mere Mainstream , Målet er så klart kommersiellt , nå flest mulig Kjøpere . Enkelt å la være og kjøpe Bladet for de med Over Middels interesse for HiFi. :)

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn