Musikk og Hi-Fi Maestro - morosamt TV-prosjekt med KORK

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Innlegg
869
Antall liker
2.159
Torget vurderinger
1
Blir spennende å se om Herman klarer å benytte sansen for timing i pausene nå, gjør han det kan det fort bli bra
 

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Innlegg
869
Antall liker
2.159
Torget vurderinger
1
Det ble bra dette ja, og førsteplassen er nok sikret.
 

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Innlegg
869
Antall liker
2.159
Torget vurderinger
1
Det er forøvrig moro å høre at Vidar selv opplever en større emosjonell tilstedeværelse i seg selv etter disse ukene, for meg som er i den bransjen har det vært fint å følge han. Hvis han hadde startet første episode der hvor han er nå, hva gjelder kontakt med musikken og seg selv, hadde det vært spennende å sett hvor han ville vært nå.
 

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Innlegg
869
Antall liker
2.159
Torget vurderinger
1
Det ble en velfortjent seier, jevn og fin utvikling gjennom hele serien. Nå vet jeg ikke hva han holder på med på youtube, men om han kan formidle klassisk musikk til sin generasjon og få flere til å oppdage denne musikken, er det en dobbelt seier. Jeg håper NRK følger opp neste år også, klassisk musikk til den jevne nordmann er bra, og kanskje har Idol folket lært seg og være avholden med ukontrollert klapping også.

Nuvel, siden jeg har lite interesse for kabler, plukker jeg heller frem Beethoven og Carl Orff fra platebunken for å runde av kvelden etterhvert.
 
Topp Bunn