MAE SET1 inntrykk

845

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
211
Antall liker
0
Takk for det 845.
Kunne vært interressant det. Hvor i landet er de sendt? Kunne godt tenkt meg å høre på  disse forsterkerne dine selv jeg, på mine Lowther`s.

mvh
Lars
hej igen lars

tana - sandefjord - kirkeness.

ellers har jeg kontakt med runar,og håber på en i området dit køber en EL509 der koster det samme som MAE så en test kan sættes i gang..

måske har du en god ide til designet på tresider på EL509? ;)
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
hej igen lars

tana - sandefjord - kirkeness.

ellers har jeg kontakt med runar,og håber på en i området dit køber en EL509 der koster det samme som MAE så en test kan sættes i gang..

måske har du en god ide til designet på tresider på EL509? ;)
Oj, det var litt av en rundreise!
Jeg trodde den het EL5095? Husker jeg så feil?

mvh
Lars
 

845

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
211
Antall liker
0
effektrøret hedder EL509 og leverer ca 11 watt klasse A singleended i min opstilling (bassen er et trumkort ;))

og nej ingen rundreise - sendte 3 stk EL509 til de nævnte byer...men reisen tog mere end en uge pr destination - troede ellers danske postvæsen var sløve!

mvh
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
effektrøret hedder EL509 og leverer ca 11 watt klasse A singleended i min opstilling (bassen er et trumkort ;))

og nej ingen rundreise - sendte 3 stk EL509 til de nævnte byer...men reisen tog mere end en uge pr destination - troede ellers danske postvæsen var sløve!

mvh
Får vi lytteintrykk servert her på Hifisentralen snart fra de unevnte personene da?
Posten er topp
;D ;D

mvh
Lars
 

845

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
211
Antall liker
0
Får vi lytteintrykk servert her på Hifisentralen snart fra de unevnte personene da?
Posten er topp
;D ;D

mvh
Lars
ved ikke om de har mod på at skrive anmeldelser herinde - men jeg kan da spørge :)
mvh

ps : har du forslag til andet design på tresiderne?
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
ps : har du forslag til andet design på tresiderne?
Kan du sende meg et bilde av den? Jeg vet at jeg antageligvis har fått et før, men jeg finner det ikke igjen.

mvh
Lars
 
Topp Bunn