Macintosh cube.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Har noen av dere som bruker mac her brukt macintosh cube. Hvis ja hvordan fungerte den, tenker på til enkel internet bruk som vårt elskede forum og nyheter ikke noe avansert eller film avspilling osv.

Har fått veldig godt tilbud på en og lurer på å sende den til kona men da må den være brukendes så hun ikke blir gal før jeg kommer ned neste gang.
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.837
Antall liker
5.489
Sted
Holmestrand
Har noen av dere som bruker mac her brukt macintosh cube. Hvis ja hvordan fungerte den, tenker på til enkel internet bruk som vårt elskede forum og nyheter ikke noe avansert eller film avspilling osv.

Har fått veldig godt tilbud på en og lurer på å sende den til kona men da må den være brukendes så hun ikke blir gal før jeg kommer ned neste gang.
Hva er et knakende godt tilbud? En Cube er jo noen år gammel, så selv om den er cool ...
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
600 kr er bra tilbud syns jeg, men det var hvordan maskinen virker ikke tilbudet jeg egentlig lurte på.
 

Wodger

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2005
Innlegg
102
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Vi har en på jobben som står og spiller mp3 og nettradio. Den er ikke jo ikke akkurat superrask, men klarer seg til enklere oppgaver.

For 600kr hadde jeg helt klart slått til! :)
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Vi har en på jobben som står og spiller mp3 og nettradio. Den er ikke jo ikke akkurat superrask, men klarer seg til enklere oppgaver.
Takker da har jeg en god pekepinne så det spørs om ikke jeg tar den for jeg eller kona driver ikke med kompliserte operasjoner på data fronten. Enkel surfing og litt dokument skriving er det eneste.
 
Topp Bunn