Må geografien redefineres?

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Min hovedkilde til kunnskap og intellektuell makt, Se & Hør, slutter aldri å imponere. Jeg leser jo dette bladet kun når jeg er hos tannlegen, og der kom jeg over en dyptpløyende artikkel om huset til Rob Lowe. Der kunne jeg lese at fra dette huset kan man skue utover Atlanterhavet. Det høres jo kjekt ut, bortsett fra at nevnte hus befinner seg litt nord for Los Angeles. Kan bli interessant å høre hvordan Se & Hør har tenkt seg hvordan man skal kunne skue utover Atlanterhavet derfra.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
;D. At jeg ikke tenkte på dét da. Da kan jeg jo f.eks. sitte på hytta i Hallingdal og skue utover Amalfi-bukten. Dæggern!

V

vredensgnag

Gjest
Steinar_Lund skrev:
;D. At jeg ikke tenkte på dét da. Da kan jeg jo f.eks. sitte på hytta i Hallingdal og skue utover Amalfi-bukten. Dæggern!
Ahem - hva med å sitte ved Amalfi-bukten og skue utover Hallingdal?

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
vredensgnag skrev:
Steinar_Lund skrev:
Ahem - hva med å sitte ved Amalfi-bukten og skue utover Hallingdal?
Hehe. Joda, men i min bok blir det litt billigere å gjøre det "My way".

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.354
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Med storskjerm og gode, innbrente kabler blir det nesten som å være der.

F

fjellvåk

Gjest
Steinar_Lund skrev:
fjellvåk skrev:
Hvem er Rob Lowe?
En som har hus utenfor Los Angeles med havsutsikt til Atlanterhavet. Si meg; leser du ikke Se & Hør?
Jøss, han altså. Kanskje han er veldig "høy", de er ofte det rett utenfor LA. Nei jeg leser ikke se og hør, dette til tross for at jeg går til tannlegen 1 gang i året.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
fjellvåk skrev:
Steinar_Lund skrev:
fjellvåk skrev:
Hvem er Rob Lowe?
En som har hus utenfor Los Angeles med havsutsikt til Atlanterhavet. Si meg; leser du ikke Se & Hør?
Jøss, han altså. Kanskje han er veldig "høy", de er ofte det rett utenfor LA. Nei jeg leser ikke se og hør, dette til tross for at jeg går til tannlegen 1 gang i året.
Se & Hør & Bli Vis. Da får man bokstavelig talt utvidet sin horisont. ;D

Topp Bunn