Må få ut litt Forbannelse.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Hyggelig helg må jeg si. Våknet igår til en elendig dag kikket ut vinduet og der var scooteren min stjålet. Noen forbannede pøbler har iløpet av natten vært og stjålet hele forbaskede sykkelen. Blir noe forbannet for den er tross alt hjelpemidlet mitt til å komme seg rundt siden jeg er funksjonshemmet. .

Fant igjen sykkelen igår ettermiddag 150 meter unna ett data party. Fronten er knust. all flytende veske er stjålet. De har prøvd å tjuvkoble scootern men heldigvis kan kymco sine ting så de fikk ikke løs en eneste ledning i starteren.

Men så bittert. hvis de ungene trengte bensin penger kunne de vel ringe på og spørre. full tank koster ca 50 spenn mens ny plastikk kan komme på 2000.

Så idag blir det politi anmeldelse og forsikringsselskap osv. :-/ :-/ :-/
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Re: Må få ut ligg Forbannelse.

Reint forjævligt og oppleve slik
 

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
572
Antall liker
5
Torget vurderinger
2
Det var da som faen!! Får håpe pøblene råtner en viss plass! Du får trøste deg med et par magnepan mens du venter på at politiet henlegger saken.
 

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Innlegg
3.476
Antall liker
12
To Magnepan mot hodepine? ???

Jævlar dom der datapøblane, godt det ikke gikk værre :eek:


Mvh. RS
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Da var scooteren ferdig hos mekkeren Det ble slett ikke galt 2 knuste front deksler og en fucket setelås. Låsen er hodebry med å finne ut hva som mangler. Men front platene lages på jobb. Får hjelp av sveiserne på stål avdelingen. Er av og til digg å ha vta plass. Du får mye ekstra hjelp av sjefene da gett når problemene er ute og går. Så neste gang de prøver å knuse fronten gleder jeg meg til å se på.

Så nå blir det pimp my scooter. (Burde den parkeres med tilgjengelig spy pose til forbi passerende tro??)
 

x250

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2006
Innlegg
758
Antall liker
12
Sted
porsgrunn
Kjenner til det bor på stritsklev i porsgrunn å bor i boretslag , så må parkere et stykke unna har vel blitt frastjålet et par bilanlegg pluss en del verktøy , nei er ikke meninga at en skal ha noe i fred lenger . hvert veldig gøy å ferska de som gjør sånt , skulle jo hvert slått helseløse .
 
Topp Bunn