Takk olisn for en hyggelig musikalsk ettermiddag, siden været var så fint så ble det forskjøvet noen timer senere enn planlagt for og få både i pose og sekk (utnytte solen er viktig det også?)
Følte jeg kom tilbake til 50-60 tallet når jeg kom ned trappen (slik Marty Mcfly gjør når han går inn i kaféen på 50-tallet i første 'Back to the future' filmen, hmm nå fikk jeg lyst til og se den...), med stilige gamle radioer fra den tiden, og litt andre forskjellige ting og tang i samme stilen, kanon stilig!
Men det viktigste da, den musiklaske opplevelsen? Hadde med ett par plater (vinyl selsagt

) som jeg kjente godt og etter litt flytting på både høyttalerne og lytteposisjon så ble det en kanon fin lyd i kjelleren (både fra cd og vinyl), med god vokal og god gitargjengivelse, i mine ører. Dette var både hyggelig og bra. Med både MI pre og MI effekt så kan det vel ikke gå galt vel? Og syntes høyttalerne, som jeg forøvrig aldri hadde hørt om før, absolutt ikke gjorde skam på resten av utstyret, syntes det fungerte bra sammen.
Dere har noe og se frem til dere som skal dit på mandag!

Mvh Arild