Lyst til å bli 10 000 kroner rikere?

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
342
Vi, familien Øierås, utlover en dusør på hele 10 000 kroner til den som tipser oss om kjøperen av leiligheten vår i Maura, Nannestad.

Leiligheten er en halvannen etasje på ca 105 kvadrat netto. Tre soverom, to stuer, furtebod, innebod, utebod og bad. Selveier-leilighet.

Edit: Det eneste du må gjøre er å la oss vite hvem som tipset kjøperen. Så er pengene dine når leiligheten er solgt. Avtale?

Mvh.

Vidar

audionut

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
0
Hva mener du med "tipser oss om kjøperen"?
At noen skal hjelpe dere med å finne en kjøper?

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
342
audionut skrev:
Hva mener du med "tipser oss om kjøperen"?
At noen skal hjelpe dere med å finne en kjøper?
Det kunne kanskje misforstås. Kjenner du noen som har snakket om å skaffe seg leilighet, og du tipser dem (den potensielle kjøperen) om at det er en leilighet til salgs i Maura, Nannestad, OG denne potensielle kjøperen faktisk blir kjøperen, setter vi inn 10 000 kroner på din konto når leiligheten er solgt. Vi må jo da også vite av kjøperen hvem som tipset han. Siden det potensielt sett er deg, får du potensielt sett dusøren.

Vidar

audionut

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
0
OK, dusør til den som finner en kjøper til dere, altså.
Lykke til med salget, håper dere får en fin pris. Uforutsigbart marked for tiden. :-\

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.549
Det kommer et relativt ungt par som kjøper den i løpet av ca. en måned, de ble tipset av meg. Skal du ha kontonummeret her eller på PM? ;D

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
I teorien: ja - i praksis: nei.

Skulle noen begynne å lure, kan dere bare bli enige om at du har solgt - og Low-Q har kjøpt - diverse hifi-lurium til spottpris.

U

utgatt60135

Gjest
Har HFS blitt markedsplass for salg av bolig også nå?

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
342
Lyngen skrev:
Har HFS blitt markedsplass for salg av bolig også nå?
I alle fall under "Off topic". Dessuten skal jeg ikke selge dere medlemmer noe - bare gi en belønning for den som eventuelt finner en kjøper av leiligheten min. Det er imidlertid en gråsone, jeg ser den...

Vidar

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.653
Torget vurderinger
24
Kan du ikke gjøre opp i 12"?? Skulle passe bra enten tipseren er mannlig hifi-interessert eller kvinnelig :eek: :eek:

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
6.260
Torget vurderinger
1
Low-Q skrev:
Det er imidlertid en gråsone, jeg ser den...
Ingen fare, Vidar. Du har mye å gå på. :)

Topp Bunn