Lys og varme i heimen

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.661
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Kjære alle saman!
Vi brukar vel alle straum til oppvarming til ei viss grad (bortsett frå desse med klasse D-forsterkarar, sjølvsagt) Men eg har fått eit noia-tilhøve til kjekke, små halogenlys. Desse små greiene med det trendy lyset har faktisk effekt opp til 50W! Som dei sender oppover, inn i taket, og fører til forvitring av elektriske kablar og anna når dei varmar opp alt rundt seg. Lysutbyttet er også mindre enn anna. Så eg har ikkje lyst på sånt, sjølv om kona tykkjer det ser ganske trendy ut.

No har eg sett ein del fiberoptikk, og lurer på om nokon har gjort eit forsøk med fiberoptisk punktbelysning (eventuelt generell opplysning med fiberoptikk). Dette kostar mindre straum, og er kanskje meir miljøvenleg i vid forstand.
Men finnest det slike produkt, og er dei til å betale?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.592
Torget vurderinger
0
Det finnes slikt og det synes som om mer kommer på markedet. For tiden er det ganske dyrt, men som vanlig vil vel prsen gå ned på sikt.

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Kan man ikke velge mellom en pæretype som stråler varmen framover, og en som stråler bakover? Innbilte meg at det var av den første typen man anvendte i tak.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.966
Kan man ikke velge mellom en pæretype som stråler varmen framover, og en som stråler bakover? Innbilte meg at det var av den første typen man anvendte i tak.
Det er riktig. Dessverre er ikke mange klar over dette og velger feil pæretype ved kjøp i butikk, overoppheting og brann kan følge som en konsekvens.

Topp Bunn