Hva slags type? Hva mener du? Her har du i alle fall fyren i bar overkroppTakk for gratulasjoner! 42 er et ganske ufarlig steg opp så det gikk smertefritt.
Og takk for kommentarer om Spirit. Jeg har vært opptatt med jobb og andre ting for tiden, men kommer fort igang igjen.
Skal sjekke ut mer fra Randy og spesielt Potatoland som jeg ikke kjenner til. Hva slags type var Randy California?
Hva slags person han var. Personligheten, om du vet noe om det?Hva slags type? Hva mener du?
Kjedelig?? Ok ok... post-rock eller hektisk electronica da, så skal jeg unngå min forkjærlighet for droner tror jeg, laaaangsooomt. Kjenner du dette gullkornet forresten?Slint er godsaker, men de andre elektronica låtene ble litt kjedelig for meg må jeg si DroneOn. Da har jeg mer sansen for:
Nei, men den var finKjenner du dette gullkornet forresten?
Ikke fra før, men har hørt litt nå. Skal høre mer på jobb i morgen tenker jeg.Nei, men den var finKjenner du dette gullkornet forresten?. Kjenner du Caribou?
Det rakk jeg ikke å høre på dessverre, får ta det om noen uker. Nå stikker jeg til Bali...
Men hvodan klarer man å lytte til denne? Det er vel den mest inkompetente produksjopnen i musikkhistorien. Har aldri hørt dårligere lyd og den er for meg umulig å spille.Flere her fikk forhåpentlig med seg den meget gode debuten Innerspeaker?
Men hvodan klarer man å lytte til denne? Det er vel den mest inkompetente produksjopnen i musikkhistorien. Har aldri hørt dårligere lyd og den er for meg umulig å spille.Flere her fikk forhåpentlig med seg den meget gode debuten Innerspeaker?
Ang Tame Impala.
Ka syns du om siste plata?
Har blitt veldig populært i det siste, har jeg lagt merke til, og nedvurdere Sgt.Pepper.Tenkte meg det ja .....
Men er det noen som har hørt om en gruppe med 4 karer fra England som heter The Beatles da?
Det er stort sett bare to plater jeg hører fra dem. Den ene hakket bedre enn den andre. The Revolver er min favoritt foran Abbey Road. Det hvite har jeg ikke falt for og Sgt. Pepper synes jeg er oppskrytt, mens Rubbel Soul har mange flotte låter.
Sånn ser den beste plata ut;
Vis vedlegget 160665
Sjekk dem ut;
Absolutt! Men pleier ikke å høre på musikk i dag på bakgrunn av musikkhistorien sånn til vanlig.Det hadde ikke vært gitt ut noe lignende før denne. Så den fortjener sin plass i musikkhistorien absolutt. Syns jeg.
Progen spesielt har vel mye og takke denne for. Eller symfrock som det ble kalt den gangen.