Luxman D-105u

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
44.168
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
har hatt denne selv for en del år siden,hadde også 107u en tid,hva lurte så denne herren på??

mvh

Lundefugl

Medlem
Ble medlem
14.06.2009
Antall liker
0
Hvis Arveprinsen vet om en slik spiller til salgs å ikke skal ha den selv.
Vennligst send meg en PM!
Den innehar en musikalitet som mangler sidestykke!
Solgte min for lommerusk for jeg TRODDE en ny spiller i 10.000,- kroners klassen var mange ganger bedre - gjett om jeg tok feil!!!
Nærmere analog/vinyl lyd har ikke jeg hatt fra andre spillere, nesten uansett prisklasse!

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
44.168
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Lundefugl skrev:
Hvis Arveprinsen vet om en slik spiller til salgs å ikke skal ha den selv.
Vennligst send meg en PM!
Den innehar en musikalitet som mangler sidestykke!
Solgte min for lommerusk for jeg TRODDE en ny spiller i 10.000,- kroners klassen var mange ganger bedre - gjett om jeg tok feil!!!
Nærmere analog/vinyl lyd har ikke jeg hatt fra andre spillere, nesten uansett prisklasse!

her må jeg nesten si meg enig lundefugl,lurer på hvordan det er å få tak i deler i dag? tenker da på mest på laser?
flott spiller iallefall :)

mvh

Vedlegg

arveprinsen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.06.2008
Antall liker
0
Jeg har spilt på den en stund nå og det har ihvertfall blitt sånn att jeg har gravd i cd-haugen igjen. Den spiller så varmt at jeg ikke har hørt maken ihvertfall. Det eneste aberet jeg har er at tv`n slår seg på hvis jeg bruker fjernkontrollen :)

Grunnen til at jeg spurte om noen vet noe om den. Er av den enkle grunn at det er det siste året jeg har fått øya og øra opp for luxman. Skjønner at jeg sitter på en liten godbit.

Arveprinsen

Petre

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2007
Antall liker
1.413
Sted
Siggerud
Torget vurderinger
1
De går for ganske stive priser på bayen, så du er nok ikke alene om å like disse.

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
44.168
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
.retteP skrev:
De går for ganske stive priser på bayen, så du er nok ikke alene om å like disse.
ser det ligger en på ebay til 820usd ink frakt

mvh

peltzman

Medlem
Ble medlem
28.10.2006
Antall liker
0
Ellers kan kanskje Audio Art hjelpe deg. Kanskje de vet om en for salgs.
Luxman har omstrukturet seg og har utviklet en helt ny produktlinje og har nylig blitt å få tak i igjen i Norge. Det ser lovende ut, se www.audioart.no

peltzman

Topp Bunn