Hei alle sammen. Lurer på om noen kan hjelpe meg på vei med et problem med min Luxman Pd 300 . Den går riktig på 45 men litt for fort på 33. Kjøpte den på Ebay. Har fått Tak i en Micro seiki CF 1 arm. Jeg monterte alt sammen opp etter alle kunstens regler. Vatret og var nøye . Spiller er bortimot strøken og arm er og så fin. Etterhvert skjønte jeg at jeg hadde et hastighet problem. Hjulet som justerer 33 gikk ikke langt nok på en måte. Stroben får jeg nesten i kontroll men ikke helt. Syns jeg kunne høre også når jeg spilte at den gikk en ørliten tanke for fort.
Ble jævlig skuffa kan du trygt si, heldig vis har jeg en bra reserve spiller. Pioneer pl 570
. Min teori er at luxman spilleren er 120 v og at med min omformer blir det noe kluss med hertz, en eller noe sånt eller er det komponenter som er ødelagt. Please er det noen som kan hjelpe meg. En nydelig spiller som står nå bare til pynt i stua. Dette må jeg ordne. Er det noen som kan hjelpe meg med råd og tips.
Ble jævlig skuffa kan du trygt si, heldig vis har jeg en bra reserve spiller. Pioneer pl 570