Bra. Det er nettopp erfaringer som bryter med den generelle opphausing av et produkt (enten det er kortvarige hausing av støy-høstere, eller langvarig hausing av annen teknologi som f.eks. LS3/5A) som er nyttige. Og spesielt når det forankres i mer enn bare subjektiv lytting.Du kan være så drit lei du bare vil, men jeg svarer på den opprinnelige spørsmålet om hvordan den spiller. Når folk spør slik synes jeg at man skal gjøre oppmerksom på at den er en "aquired taste" som det heter. Jeg vet den har en tildels fanatisk fanskare selv om jeg sjøl ikke skjønner helt hvorfor.
Et annet produkt hvis legendariske status er uforståelig for meg er EAR 834P RIAA. Jeg hadde en slik og den låt helt for jævlig - slapp bass, utetaljert mellomtone og avrundet topp.
Ekspempler på slikt det siste året her på HFS som jeg har lest med glede er f.eks:
- støyhøstere
- ICE forsterkere
- rør demperinger
- 1. watt alltid best...
Tråden starter gjerne med en nyanskaffelse, så henger flere seg på, og etter en tid står en ensom sjel fram med kongens nye klær betraktninger og han blir da gjerne kalt gledesdreper, så er hele ballet med subjektiv vs objektiv i gang noen uker...før det hele roer seg etter en stund med at produktet får sin rettmessige plass på hylle 3 der det alltid har hørt hjemme....sammen med mye annet som også er greit nok...
Ole