22lr med demper og sub ammo. Legg ut noen sandsekker i hagen, legg en søppelpose forann sandsekkene, sitt på terassen og drekk øl frem til den kommer
Opprinnelig fra USA du? Floridatraktene og har drevet med "gatorhunting"?
Jeg mener med et slik forhold til komboen alkohyler og guns!
Jeg håper du i alle fall vil være så grei at du benytter et uregistrert våpen og at du ikke eier andre våpen eller er registrert i Brønnøysund som "jeger"!
Nå tar jeg vanligvis humor for nettopp humor, og jeg blir heller ikke støtt av humor, ei heller denne gangen. MEN som sportsskytter og jeger ( tar begge deler
meget seriøst! ) så bare må jeg reagere.
Alle former for skyttersport og jakt er i dag satt under et ekstremt press fra aktivistgrupper som motarbeider begge deler. Noe som for kun en generasjon
tilbake ble sett på som både positivt og helt naturlig blir i dag uglesett og framstillt som grusomt, sadistisk, unødvendig, livsfarlig og what not! Der ropes
forbud, forbud, forbud alle veier. Hysteriske mennesker roper "HJELP POLITI" bare de ser naboen laster våpenkofferter inn i bilen når han skal på
skytebanen.
Noen her inne kanskje erinnrer episoden med han som bar et etui med en fiskestang inne på et kjøpesenter. Politiet sprang rundt en halv dag på
leting etter en IS terrorist!
Så hvis noen i fullt alvor, hvilket jeg egentlig ikke tror "Fluesnapperen" gjorde, foreslår å kombinere våpen og alkohol så reagerer jeg ganske så
spontant. Det er ikke min mening å være en sur gammel "Tante Sofie" her, men et sted bør man trekke en strek.
Så husk barn; SKYTEVÅPEN OG ØL (eller brennevin ) HØRER IKKE SAMMEN!
Dessuten er vi tilbake til et gammelt jungelord som sier at en eller annen jævla nobo ser alt du gjør!
Vårt medlem med fjærallergi har da et sikkert stort lydanlegg. last ned fra nettet lyder som skremmer skjærer og spill på full rulle når fjærballen
kommer på besøk.