Logitech fjernkontroll..

Terka

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2007
Antall liker
4
Mulig denne skulle vært plassert på "Datahjørnet", men siden den ikke har noe med datamaskin som lydavspiller så forsøker jeg meg her..

Jeg har i dag en Logitech 785 fjernkontroll til steroen. Den fungerer glimrende bortsett fra en ting... for å endre volum så må jeg velge Devices -> Forsterker og deretter Volum. Finnes det måter å la volumkontrollen være universal? Dvs at volumkontrollen virker mot forsterker selv om fjernkontrollen står td i CD spiller/Tuner modus?

Kjekt å kunne justere volum uten å måtte bytte fjernkontroll eller taste ekstra "knapper" for å justere volumet.
(Ikke pga latskap, men det er litt irriterende.. ;D)

//Terka

aksnes

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2002
Antall liker
0
Sett opp en "aktivitet" med pcen, så får du velge hvilke komponenter som skal være med og hvilke knapper som skal styre hva i den bestemte aktivitetsmodusen. Bare følg veiledningen og gjør dine valg, det er enkelt. Det er jo den store fordelen med disse fjernkontrollene. Jeg styrer cd, forsterker, tv, paraboltuner, opptaker, xbox og mediacenter pc uten å bruke device i det hele tatt. Har laget aktiviteter for alt jeg vil gjøre, og det fungerer knirkefritt.

Terka

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2007
Antall liker
4
Takker!

Det var jo egentlig innlysende når jeg først så det.. :D

//Terka

Topp Bunn