- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.016
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Jeg har noen fra Mercury Living Presence, men har tilgang til mange flere. Det er mulig at jeg tar hele hurven, men så samleorientert er jeg ikke. Dessuten er dette mastrene fra starten av nittitallet, og jeg kommer nok til å kjøpe noen av dem i SACD-utgave. Starker er jo selvskreven for meg, han er nesten årsaken til at jeg har fått ørene opp for Mercury.
Gode råd om både de gamle redbook-mastrene, og de nyere SACD-mastrene er altså det jeg ønsker. Kanskje det kan bli en bonus i en grei diskusjon om favorittplater fra denne fine labelen. Det er sjelden audiofil-labeler kan skilte med slike artister som det Mercury hadde, men så var de heller ikke en audiofil-label - de bare høres slik ut.
Gode råd om både de gamle redbook-mastrene, og de nyere SACD-mastrene er altså det jeg ønsker. Kanskje det kan bli en bonus i en grei diskusjon om favorittplater fra denne fine labelen. Det er sjelden audiofil-labeler kan skilte med slike artister som det Mercury hadde, men så var de heller ikke en audiofil-label - de bare høres slik ut.