Diverse Livet smiler! fant ut hvordan jeg sletter FB-kontoen

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.944
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Da var du tilbake i folden på Fjesboka, Fingern Vis vedlegget 167624
    vurderer hvilket nettsted som skal vekk HFS eller Fjasboka. HFS leder knapt per nå
    Du burde legge deg inn hos 18(81). Han kan en masse om slike søkende tilstander. :cool:
    godt tips! vurderer ny image. Hjelp!!
    Vis vedlegget 167640
    Nazidonald er mere av en illsint gneldrebikkje og det kan jeg like

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.956
    Torget vurderinger
    3
    Hvis Nazidonald skal oppnå verdensherredømme må han kontrolere både fjesboka og hfs pluss en drøss andre nettfora.
    så her finnes ingen tid til utmelding eller slikt tull.
    Verdensherredømme oppnås kun ved hardt arbeid må vite.

Loevhagen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Jepp. Her også. Faxx skulle aldri sett den Hurtigruteartiklen. Har ennå 11 dager på meg til å angre og støtte Hurtigruta.

Eller, det å trykke "Liker" er jo noe man går glipp av. Rart hva folk liker egentlig:

- Jeg har fått kreft. Folk trykker "Liker"
    - Hunden døde i går, og vi savner den. Folk trykker "Liker"

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.015
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det må nok innrømmes at HFS har måtte lide i valget FB vs. HFS. Og slik forblir det nok, sålenge jeg får nok pauser fra FB fra tid til annen. Nå har jeg ikke vært pålogget siden første halvdel av oktober, og det føles ok. Men når jobben foregår online så er det vanskelig å holde seg unna den første perioden, men etterhvert går det bedre. Lengre perioder avlogget gjør at man holder ut den tiden man er pålogget.

Falcon1i

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.09.2012
    Antall liker
    1.823
    Sted
    Exil i huvudstaden
    Det finns alltså fler än jag som inte har FB eller haft för att sedan gå ur. Skönt, har känt mig ganska ensam
    över att inte ha FB...som en eremit ;)

Har mer än en gång fått frågan varför jag inte har FB och brukar svara att jag KAN INTE ha FB.
    Exempel på kommentar till detta:
    "-Kan du inte ha FB?? Min mamma kan ju det och hennes dator är jättegammal!!!"

Ja, föralldel, men jag kan inte ha FB för jag har inga vänner!!!, svarar jag.

Blir oftast inte några ytterligare kommentarer från samma person :)

LESSisdox@

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.10.2006
    Antall liker
    265
    Sted
    Åkrehamn,karmøy
    Torget vurderinger
    1
    Det finnes enda en :) som ikke har /hatt FB ,Men har likevel venner, Kansje der er behov for en felles en (FaceSentralen) bør dekke det meste den ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
    FB-Kontoen henger i en veldig tynn tråd nå. Første tegn til spam i meldingsboksen eller reklamevideoer som startet automatisk eller annet slikt søppel så er det DELETE.

https://t.co/Z77lJDY5

Experimenting with Your Privacy, Facebook Begins Selling Access to Your Inbox

Facebook recently started rolling out a new "experiment" that would allow any individual to pay a small fee to send a message to your inbox. Your Facebook messages page has two folders: "Inbox" and "Other." Currently, most friend and group messages go to the inbox, while messages from everyone else automatically go to the Other folder. Facebook is testing a feature that would make this no longer true: now anybody can pay ($1 is the latest rumor) to make sure her message goes straight to your inbox.

Even before this change, one could not have a private profile—all profiles are now searchable. But this new experiment takes it even further, where a stranger can not only find your profile, but can also ensure that a message reaches you.

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.678
    Sted
    Bislett
    For meg var det en stor lettelse å vinke bye-bye til FB. Nå slipper jeg å få kjeft fordi jeg ikke svarer på diverse meningsløse meldinger. "Følg med på FB, så skal jeg fortelle deg om konsistensen på avføringen min". :)

Sist redigert:
    S

Slubbert

Gjest
    Å på død og liv være mest mulig offentlig antifacebook er imo både uorginalt og meningsløst. Det er en gratistjeneste og du bestemmer selv helt og holdent hva du legger ut eller skriver, enten det er PM eller sammehva. Bruk det, eller la være, ingen av delene er hverken "kult" eller noe å gjøre et nummer ut av.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Å på død og liv være mest mulig offentlig antifacebook er imo både uorginalt og meningsløst. Det er en gratistjeneste og du bestemmer selv helt og holdent hva du legger ut eller skriver, enten det er PM eller sammehva. Bruk det, eller la være, ingen av delene er hverken "kult" eller noe å gjøre et nummer ut av.
    poenget er å finne ut av hvordan man sletter en FB-konto. Det er ikke i utgangspunktet spesielt enkelt. det er ikke spesielt orginalt å være anti anti facebook heller. de finnes det tusentall av. Du gjør forøvrig et nummer ut av min antifacebook holdning.

S

Slubbert

Gjest
    Det er ikke så originalt å være antiantifacebook heller, sant nok, følgelig har jeg jeg valgt å være antiantiantiantifacebook. Og jeg skjønner ikke alle disse som alltid skal proklamere i alle mulige fora at de ikke er på Facebook, har deaktivert profilen på Facebook, har det SÅ mye mer sosialt i hverdagen uten Facebook et cetera. Har et par kompiser som er sånn, hver gang noen nevner Facebook stikker de nesa i sky og proklamerer at de ikke er på Facebook og at det bare er for teitinger som må vite når naboen går på dass og ikke har ordentlige venner og sånn. Greit nok, men går de da glipp av en fest, konsert eller annen event de ikke har fått med seg, så tar jeg ikke mye for å understreke hvor jeg holder meg orientert om sånt.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Jeg er ikke anti-facebook, og er ofte innom. Men jeg er allergisk mot spam, ekkel reklame og spesielt av den aggressive sorten som videoreklame med lyd som starter automatisk, eller en meldingsboks som fylles opp med spam etc. Da ødelegger man hele poenget med tjenesten, og det kommer et punkt når det blir for mye dritt.

Det er synd at FB ser ut til å bli mer og mer forsøplet, og da er det ikke noe moro lenger.

Tenk hvordan sentralen hadde vært om vi hadde blitt utsatt for det samme her?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    det viktige for meg er å vite hvordan jeg fjerner profilen, ikke det å slette den. Har fortsatt profilen. deaktivere er ikke det samme som fjerning.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn