K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Endelig funnet ut hvordan Facebook-kontoen blir slettet. deaktiverfunksjonen er ikke sletting
|
Amen på den...!Jeg sletter kontoen først og fremst fordi det er så jævlig krevende å slette den. dernest fordi det er en tidstyv.
jeg har klart å slette kontfandenskapet. hurra!hurra!hurra!Facebook - tidstyv? nei nå har jeg hørt det også. Selvdisiplin finger - det er det eneste som skal til. Tidstyver er slike ting som jobb, pendling og handle mat. Slike ting burde man hatt andre til, og er rimelig fornøyd med allerede være i mål med 2/3 av denne listen.
du blir slapp og passiv av fjesboka, skjønner du velUten fjesboka hadde jeg ikke en gang visst om en podene skal spille håndballkamper i helga.
Litt som her på HFS alltså?Facebook er da kjekt. Mye bedre at folk lirer av seg alt skrytet der enn i real life.
http://www.facebook.com/help/contact...delete_accountKan du avsløre fremgangsmåten for å slette?
Jeg er en av de som har deaktivert.
Håper det er mulig å slette på direkten uten å måtte aktivere faenskapet igjen....
Det er som et kjempevirus, de sekundene du har aktivert for å slette så ryr den inn med mailer, venneforespørsler og faenskap.....
LIKER IKKE....
i like måte.Kommer til å savne bidragene dine på FB da fingern.
13 dagers angrefristSyns det var no drit jeg. likte å være facebookstalker på finger sin profil.
Livet blir jo nesten meningsløst heretter![]()
![]()
Det er greit å muligheten til å slette FB, HFS o.lIkke så lenge siden jeg opprettet en FB konto (ca halvt år), og har mange ganger i ettertid tenkt på og slette denne. Fint at du gjør dette lettere for meg hvis jeg eventuelt skulle gjøre det. Har egentlig ingen problemer med tidstyveri siden bruken er på opp imot 5min i uken på det villeste.
HFS derimot, blir brukt flittig, kanskje opp imot 2-3 timer om dagen - vet ikke om det er så vel anvendt tid heller, siden innholdet er 90% piss og 10% kabeldiskusjoner
vurderer hvilket nettsted som skal vekk HFS eller Fjasboka. HFS leder knapt per nåDa var du tilbake i folden på Fjesboka, Fingern Vis vedlegget 167624
Du burde legge deg inn hos 18(81). Han kan en masse om slike søkende tilstander.vurderer hvilket nettsted som skal vekk HFS eller Fjasboka. HFS leder knapt per nåDa var du tilbake i folden på Fjesboka, Fingern Vis vedlegget 167624