J
J.J
Gjest
8) Fint ;D ;Demotikon skrev:Du behøver ikke komme med den- den leses uskrevet av kjennerejan#jan skrev:@sluket .. her kunne jeg kommet med en kommentar, men den hadde garantert blitt svartsladdet ......... ;D ;D 8)![]()
8) Fint ;D ;Demotikon skrev:Du behøver ikke komme med den- den leses uskrevet av kjennerejan#jan skrev:@sluket .. her kunne jeg kommet med en kommentar, men den hadde garantert blitt svartsladdet ......... ;D ;D 8)![]()
Takk i like måte ;Demotikon skrev:Ønsker alle som leser i denne mangslungne tråden en aldeles strålende helg.
D'ække noe å krangle om engang Sluket..... 8)pengesluk skrev:Du er en heldig mann, Lagga!
Jeg fikset denne for deg, jeg da.Lagga skrev:Der kan du se Dazed, visste ikke engang det, jeg....... :-\
/ Morten
7-retters til middag, sixpack og grandiosapengesluk skrev:Tøft å ha litt sammenfallende hobbyer med bedre halvdel!
Sluket forøvrig, har 7 hobbyer; sex og øl ;D
Da regner jeg med at godstolen var varm.... ;Dpengesluk skrev:Han var etterlyst i går under konserten ;D ;D ;D (hva hører du på akkurat nå)
Lost case ;DLagga skrev:Å heisan, der er du midt ute i detskjønner jeg, god helg jan#jan!!!
/ Morten
;D ;D ;Djan#jan skrev:Ja .. HFS 2 .. og snart kommer 3rn ......... ;D
Lagga skrev:He he, jeg har nå bare en melding fra en Disney-film i hodet - men hva het filmen?
Animert for det meste, men også med Michael Jordan, Bill Murray m.fl. i noen av rollene.
Det er vel Daffy Duck som utbryter; " Saft suse, svinekam!!!!" - og det er vel Elmer Midd han
sikter til, tror jeg...