Little dot drivverk

bmiljete

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2007
Antall liker
0
Sted
Hundvåg
Etter ein tur på ebay, så kjøpte eg ein cd spelar som eg tenkte eg skulle testa som drivverk.

Ein Sony cdp-x3000es. Den virka jo grei som drivverk den vell?

Vedlegg

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.304
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Kva måtte du betale for den?
Storebror er nok i ein annan klasse vil eg tru, men denne er ikkje noko dårleg drivverk, la det være sagt.

Testa litt i går.
Denon versus Theta.
Denon stakk av med seieren.

Håvard

bmiljete

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2007
Antall liker
0
Sted
Hundvåg
Haavard skrev:
Kva måtte du betale for den?
Storebror er nok i ein annan klasse vil eg tru, men denne er ikkje noko dårleg drivverk, la det være sagt.

Testa litt i går.
Denon versus Theta.
Denon stakk av med seieren.

Håvard
Eg betalte 170 pund, men så kjeme frakt og moms i tillegg.. Grei pris da trur eg. Eg får ha da te da dukka opp eit Audio note drev på brukten.

Da va jo litt spennande å høyra at denonen stakk av med seieren mot eit dedikert drev. Men så er jo toppmodellane til denon ganskre solide saker.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
bmiljete skrev:
Etter ein tur på ebay, så kjøpte eg ein cd spelar som eg tenkte eg skulle testa som drivverk.

Ein Sony cdp-x3000es. Den virka jo grei som drivverk den vell?
Den så lekker ut! grattis :)

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Gratulerer! Det er et lekkert og ikke minst godt drivverk, og det passer alldeles glimrende til A.N. En kamerat av meg bruker det sammen med en Audio Note 1.2x, og det låter fantastisk.

bmiljete

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2007
Antall liker
0
Sted
Hundvåg
impulse skrev:
Gratulerer! Det er et lekkert og ikke minst godt drivverk, og det passer alldeles glimrende til A.N. En kamerat av meg bruker det sammen med en Audio Note 1.2x, og det låter fantastisk.
Da høyres jo veldig bra ut. Ser fram til at da kjeme i posten. Eg har ikkje testa så mange drivverk, så da skal blir kjekt å testa litt:)

James

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.06.2006
Antall liker
70
Sted
Stord
Torget vurderinger
8
Sony cdp-x3000es har jeg også sett på tidligere. Men AN dac og Sony drev er det mange som har hatt gode erfaringer med. Som bonus er jo ikke akkurat denne spilleren stygg å se på. Gratuelere. Hørtes ut som et godt kjøp hvis det ikke er utslitt.

bmiljete

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2007
Antall liker
0
Sted
Hundvåg
james skrev:
Sony cdp-x3000es har jeg også sett på tidligere. Men AN dac og Sony drev er det mange som har hatt gode erfaringer med. Som bonus er jo ikke akkurat denne spilleren stygg å se på. Gratuelere. Hørtes ut som et godt kjøp hvis det ikke er utslitt.
Eg trur cd spelaren skal væra i bra stand. Han som solgte den sa at spelaren hadde vært inne på sony servicesenter før salget.
Spelaren er heil grei å sjå til ja:) Men hadde vært anda bedre viss den var i svart da resten av komponentane mine er i svart...

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.304
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Denne spelaren er ikkje å få i svart.
Dette er ein jubileumsspelar, frå eit eller anna år då Sony hadde bursdag med runde tal.
X5000 er storebror. Den har vel safirdrivverk visstnok. Er det ikkje slik Impulse?

Håvard

funbunny

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Antall liker
206
Sted
Ved Mjøsa
X5000 til sony er en nytelse å bruke. Låter supert også, men er kilen på å få en god 75ohms kabel. Bruker vdH's Digi-coupler og den funker.

Vedlegg

bmiljete

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2007
Antall liker
0
Sted
Hundvåg
Eg har litt forskjellige digitalkabler eg kan prøva. Har ein Nordost optix og ein av toppmodellane til monster. Satsa på at ein av dei duge. Gleda meg til å få drivverket i hus nå.. Har handla ein del nye cd`ar som eg ser fram til å høyra på:)

Topp Bunn