|
Men seriøst da. Selv om du ikke fordrar en skuespiller privat behøver ikke det bety at han er en dårlig skuespiller? Det ligger vel litt i yrket han har.Jeg sjekket ut traileren på imdb istad, og den ser ganske 70-talls ut selv om det ikke trenger å være bare negativt. Kommer sikkert til å prøve den om den dukker opp gratis på en eller annen strømmetjeneste, men jeg leste nok på nettet om den til at jeg skjønte ca. hva den handler om, og hva som er plot twisten. Charlton Heston var vel han som var tungt involvert med NRA? Det er jo mange skuespillere jeg liker som kanskje er litt sprø IRL eller har meninger jeg ikke akkurat støtter, men akkurat han har jeg ikke noe forhold til egentlig.![]()
AH! Skulle ønske jeg var så modig!
Den stripen har jeg ikke på norsk tror jeg. Er det noen som kan oversette?Det var en på Dovre som kjørte raskere enn radaren kunne måle.
(Krever litt språk kunnskap)
Vis vedlegget 1130272
Er det noen som har en link slik at vi kan komme med ønsker om hva og hvor han skal bombe?![]()
Trump Warns if He Does Not Win Nobel Peace Prize He Will Bomb Norway
Trump said he deserved the Peace Prize for “dropping a million bombs on Iran.”www.borowitzreport.com
Nei, jeg sa jo det. Det er flere skuespillere jeg ikke nødvendigvis støtter eller liker som person, men som jeg liker som skuespillere eller regissører.Men seriøst da. Selv om du ikke fordrar en skuespiller privat behøver ikke det bety at han er en dårlig skuespiller? Det ligger vel litt i yrket han har.