Flere enn meg som husker Soylent green tydeligvis.
Det er vel den eneste av disse jeg ikke har sett/lest.Flere enn meg som husker Soylent green tydeligvis.
Boka het noe annet mener jeg huske…Det er vel den eneste av disse jeg ikke har sett/lest.
Leste den etter at jeg så filmen.Boka heter Make Room! Make Room, av Harry Harrison.
Jeg sjekket ut traileren på imdb istad, og den ser ganske 70-talls ut selv om det ikke trenger å være bare negativt. Kommer sikkert til å prøve den om den dukker opp gratis på en eller annen strømmetjeneste, men jeg leste nok på nettet om den til at jeg skjønte ca. hva den handler om, og hva som er plot twisten. Charlton Heston var vel han som var tungt involvert med NRA? Det er jo mange skuespillere jeg liker som kanskje er litt sprø IRL eller har meninger jeg ikke akkurat støtter, men akkurat han har jeg ikke noe forhold til egentlig.Boka het noe annet mener jeg huske…
Filmen var vel det første dystopiske jeg så. Gjorde sterkt inntrykk den gangen, ikke sikker på om den fortjener noe klassiker stempel.
Charlton Heston er med, og med unntak av Ben Hur så er vel kanskje ikke han noe kvalitetsstempel?