|
Vanskelig å se noen egentlig sammenheng mellom de tre.
Jag är enig med dig; men:Vanskelig å se noen egentlig sammenheng mellom de tre.
Gud går i hvert fall ikke sammen med de 2 andre ut i fra hva jeg kan skjønne.
War lyder ikke specielt russisk
Nei, det gjør kanskje ikke det. Men forstod du poenget allikevel?War lyder ikke specielt russisk
Ja, men den faldt til jorden fordi "skaberen" af sagen tror folk generelt er for dumme til at forstå den på russisk, sikkert fordi vedkommende selv er dum....dårlig udførselNei, det gjør kanskje ikke det. Men forstod du poenget allikevel?
Nå er vel verken ordene for fred ( mir) eller krig (voyna) på russisk noe gud og hvermannsen vet på stående fot?Ja, men den faldt til jorden fordi "skaberen" af sagen tror folk generelt er for dumme til at forstå den på russisk, sikkert fordi vedkommende selv er dum....dårlig udførsel
Alt kan finnes raskt i dag.Du fandt det da hurtigt, ikke? Og lagde du mærke til de øvrige lande?
Og russisk er jo ikke så langt fra ukrainsk
Ja, det er sikkert fordi de er dumme. Ikke fordi den ble postet i en flerspråklig gruppe og engelsk er noe de aller fleste forstår.Ja, men den faldt til jorden fordi "skaberen" af sagen tror folk generelt er for dumme til at forstå den på russisk, sikkert fordi vedkommende selv er dum....dårlig udførsel
Jeg skrev ikke at de (folk) er dumme, men personen der har lavet redigeringen. Se på fonten på "War"...oplagt hvad der er sketJa, det er sikkert fordi de er dumme. Ikke fordi den ble postet i en flerspråklig gruppe og engelsk er noe de aller fleste forstår.
Dette er en del av humoren. Det skal se teit ut.Se på fonten på "War"...oplagt hvad der er sket
Tror du legger altfor mye i dette. Man ser på bildet, danner seg en mening, og scroller videre.Jeg skrev ikke at de (folk) er dumme, men personen der har lavet redigeringen. Se på fonten på "War"...oplagt hvad der er sket
Men er din pointe at dem der er imod Rusland er dumme?