|
Eg har nokre blekker med MAD som det kanskje er på tide å dra fram att.Don Martin![]()
Jeg hadde gud vet hvor mange årganger. Min mor kastet de.Eg har nokre blekker med MAD som det kanskje er på tide å dra fram att.![]()
Hvordan tolker du det bildet?
Jeg ser iallefall ikke humoren i det.Jeg tolker det som at det burde slettes.
Har sett Life of Brian og tror jeg forstod den. Jeg er ikke sint heller. Er bare fortsatt ikke sikker på hva vitsen i det bildet skal være.Ingen her inne som forstod "Life of Brian heller" ?........ bare sinte mennesker her inne ?........ i såfall reflekterer dere jo bildet bra.
Har sett Life of Brian og tror jeg forstod den. Jeg er ikke sint heller. Er bare fortsatt ikke sikker på hva vitsen i det bildet skal være.
Life of Brian er en smart, informert satire som sparker i alle retninger. Denne er litt enklere tror jeg, uten at jeg skjønner hva special creature er for noe, og jeg skjønner egentlig heller ikke hvem det er som ikke har utviklet seg siden 1430 all den tid de landene vi idag fobinder med radikal islamisme har vært igjennom en skikkelig berg og dalbane med sekularisering og deretter backlash.Ingen her inne som forstod "Life of Brian heller" ?........ bare sinte mennesker her inne ?........ i såfall reflekterer dere jo bildet bra.
Jeg tror du har rett. Det kan også fort bli problematisk å bruke et dehumaniserende begrep på en ganske definert gruppe mennesker som i Vesten har en etter hvert nokså lang historie med hat og fremmedfrykt. Hadde det vært samer eller LHBT+ i bildet, hadde det vært like ille, for dette er grupper som allerede er lavt i hierarkiet.Life of Brian er en smart, informert satire som sparker i alle retninger. Denne er litt enklere tror jeg, uten at jeg skjønner hva special creature er for noe