Linn Organik DAC tilgjengelig som oppgradering

Organik_upgrade (1 of 3).jpg

Linn sin mest avanserte DAC som ble introdusert i Klimax DSM 2021 for et år siden er nå tilgjengelig som oppgradering. Denne muligheten er gjort tilgjengelig for alle produkter i Klimax-segmentet, helt fra de tidligste Klimax DS som kom for 15 år siden.

Den 25 mars i fjor inviterte Linn til en Digital presselansering av den største nyheten på lang tid fra dette selskapet. En ny flaggskipstreamer i Klimax-serien ble lansert under navnet Klimax DSM, og selv om det var aller meste var nytt i forhold til forgjengeren var det den nye DACen Organik som er hjertet i denne streameren.

Linn har lang fartstid med å produsere egne DA-konvertere, helt fra den separate DACen Numerik ble konstruert for over 30 år siden. Men de har alltid benyttet DAC-chipen fra andre leverandører, og optimalisert konstruksjonene rundt disse. Dette har også vært situasjonen for dere siste DAC Katalyst, som har vært stoltheten til Linn de siste årene.

Linn Organik

Med Organik går Linn inn i et paradigmeskiftet på dette punktet. Dette er en DAC der de har produsert alle komponentene selv, og mener at dette har gitt dem mulighet for å nå et kvalitetsnivå som ikke har vært oppnåelig tidligere....

Les hele nyhetsartikkelen om Linn Organik DAC som oppgradering i Audiophile.no

Organik_upgrade (3 of 3).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
526
Link til alle artikler
286
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
CD 60 – ny CD-spiller med høy eleganse og moderat pris fra Marantz

CD 60 – ny CD-spiller med høy eleganse og moderat pris fra Marantz

• 0
Marantz har lansert sitt fjerde produkt med den nye designlinjen som ble introdusert for litt under to år siden. CD 60 er som navnet mer enn antyder en sølvplatespiller, og så har den et...
Fortsett
Audiophile.no
Tre nyheter fra Sonos

Tre nyheter fra Sonos

• 0
Sonos har lansert tre nyheter. Den helt nye lydplanken Sonos Ray vil for mange være den mest interessante av dem. 11. mai tikket det inn en melding fra Sonos om tre nyheter. I tillegg til den nye...
Fortsett
Audiophile.no
iPod er død – leve iPod

iPod er død – leve iPod

• 7
I dag fikk vi den sørgelige meldingen om at Apple har besluttet å gravlegge institusjonen iPod, etter at den revolusjonerte dingsemarkedet og musikkavspilling for 21 år siden. Selv om vi har sett...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 3-22. Norsk jazz, blues og joik

Platesmaking 3-22. Norsk jazz, blues og joik

• 0
Etter noen uker opphold har jeg på ny tatt sats og presenterer min tredje platesmaking i år. Denne gangen er det bare norsk musikk, og vi kan vel si at landskapet dreier seg om jazz som hovedspor...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Polk Signa S4 – Budsjettplanken som vil spise kirsebær med de dyre

TEST: Polk Signa S4 – Budsjettplanken som vil spise kirsebær med de dyre

• 3
Polk har nettopp lansert en all-inclusive soundbar til en oppsiktsvekkende lav pris. Det pirret nysgjerrigheten såpass at jeg måtte finne ut om Signa S4 holder mål. Rett før jul publiserte vi...
Fortsett
Audiophile.no
Antikke CD-spelarar med noko sterkt attåt – Stig Arne si dagbok mars 2022

Antikke CD-spelarar med noko sterkt attåt – Stig Arne si dagbok mars 2022

• 53
Våren trugar, men me held stødig fram med CD-spelarar, og i ølspalta har ølet denne gongen vorte destillert til whisky. 4 CD-SPELARAR I februar-dagboka skreiv eg om ein for meg totalt ukjend...
Fortsett
Topp Bunn