Hi-Fi magasin Link til gamle Audio og Fidelity

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Finner ikke de gamle bladene og mistenker at jeg under et rydderaptus har kastet dem. Ved google søk kommer tilfeldige nummer av Fidelity opp men jeg kan ikke gå til rot av adressen da den ikke lengre er aktiv.

F eks vil et søk gi ett nummer, her nr 30
Ved å forandre søketesten vil et annet nummer komme opp. 1_hele.dpf som søkekriterie gir nummer 2.

Har noen en adresse hvor de ligger samlet så jeg kan gå rett til ønsket nummer?
 

Atlerovik

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.08.2019
Innlegg
3.450
Antall liker
10.880
Sted
Oslo
Torget vurderinger
17
Bra spørsmål! Dette har jeg også lett etter. Håper noen kan peke oss riktig vei.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Tror samlingen, slik den lå, er tatt ned. Koster å leie et domene.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.134
Antall liker
10.602
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Vet du hva. Du har nok rett i det. Finnes ihvertfall #65 og #66 også... Noen som har liggende og kan sende til meg så kan jeg dele de også?
 

Waqar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.08.2016
Innlegg
98
Antall liker
52
Finner ikke de gamle bladene og mistenker at jeg under et rydderaptus har kastet dem. Ved google søk kommer tilfeldige nummer av Fidelity opp men jeg kan ikke gå til rot av adressen da den ikke lengre er aktiv.

F eks vil et søk gi ett nummer, her nr 30
Ved å forandre søketesten vil et annet nummer komme opp. 1_hele.dpf som søkekriterie gir nummer 2.

Har noen en adresse hvor de ligger samlet så jeg kan gå rett til ønsket nummer?
Denne koste jeg meg maks med, akkurat fra når jeg startet med hifi som hobby.. ser nå at det var en god tid å starte med dette👍
 

Waqar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.08.2016
Innlegg
98
Antall liker
52
Ikke for å spore av i tråden her, men må si jeg er mektig imponert over kvaliteten de innehar. Kjenner igjen at det er av entusiaster for entusiaster👍
 
Topp Bunn