Linear Tube Audio Microzotl 2

stianG

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
628
Antall liker
663
Sted
Bergen
Torget vurderinger
27
Er det noen som har testet Microzotl 2?
Microzotl 2.0 får strålende anmeldelser i blandt annet stereophile og TAS. Virker som et allsidig produkt som kan drive det meste av hodetelefoner.

MicroZOTL2.0 — Linear Tube Audio

Linear Tube Audio microZOTL2.0 line stage/headphone amplifier Page 2 | Stereophile.com
Jeg testet en slik i dag. Bare som linjetrinn dog. Det låt veldig åpent og nesten skremmende dynamisk. Små og store variasjoner kom lekende lett frem, og i ren slam er det vel kun den den store (og dyre) messenger preampen som kan måle seg av det jeg har hørt. 12at7 rørene bør byttes til noe heftigere. Vi brukte Siemens e81cc
 

Keevenru

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.06.2017
Innlegg
237
Antall liker
222
Torget vurderinger
2
Hei.
Gammel tråd, men vel verdt å vekke til live. Kunne ikke finne noen venne tråd for linear tube audio, men det hadde merket fortjent. Har en lta mz-2s og tror for første gang jeg har funnet end game når det kommer til pre. Etter å ha lest litt rundt den og rør anbefalinger så fant et matchet NOS par med rca Jan 12sx7 GT rør fra 1954 veien til meg og gløder nå pent og pyntelig under plexi glasset. Tilførte en autoritet jeg ikke har hørt tidligere med de sylvania 6sn7 wgt som satt der fra før. Flere som har utstyr fra LTA?
 
Topp Bunn