P
Powercon
Gjest
Jeg hadde nok gjort meg noen tanker om den reelle funksjonaliteten til et produkt, om det ikke var mulig å entydig bestemme om det virker eller ikke etter eks 4 år.
Nå er de fleste selgere skrudd sammen slik at man kan si at de har "antenner for kundens behov", med det mener jeg at en god selger raskt oppfatter hvilken kunder de kan vrøvle mer overfor enn andre, altså oppfatter selgere raskt hvilke kunder de kan lokke med i tåkeprat og hvilke kunder de ikke kan det med.
Jeg skulle sett den selger som beveget seg inn på slike tema som du trådstarter har blitt introdusert for med meg, det tenker jeg at ingen selger hadde våget for langt tidligere ville de oppfattet at det ikke ville nyttet om det var meg de møtte. Alt handler jo selvfølgelig om de signaler man sender ut selv ved egen væremåte, jeg har aldri godtatt argumenter selgere kommer med og latt dem styre temaene inn på all slags argumenter.
Her har du først blitt solgt dette produktet, dernest nær sagt blitt oppfordret til å oppdatere etter fire år - jeg hadde stoppet selgeren som hadde fått noen motargumenter tidlig og da hadde ikke selgeren gått den veien som tydeligvis har blitt peilet ut med deg...
Interessant å vite hva en slik undersøkelse vil være.Jeg skrev en epost til forhandleren og viste til forbrukerkjøpsloven om fem års reklamasjonstid. Fikk da til svar at den mest sannsynlig virker likevel. De tilbød seg å undersøke skinnen for meg. Tenker ikke gjøre noe mer med det. Men synes det er veldig irriterende at selgere sår tvil på den måten.
Hva? Ingen endring i sort-nivå? Mindre klare kontraster (ie. "transienter")? Evne til å skille bokstaver fra hverandre? Hurtighet? Tretthet i øynene?Anekdote 2.0
Hadde en non-hi-fi Brennerstuhl strømskinne med filter og overspenningsvern og sikring som stod på i 20 år, plutselig her en dag var den død, lot seg ikke gjenopplive . Jeg går utifrå at surfing på visse nettsider ble for sterk kost i lengden .. Så nå brukes en fra Biltema uten filter . Nettsidene ser helt like ut.