Leveringstider fra Mouser (Texas)

mvno_subscriber

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.03.2020
Innlegg
1.119
Antall liker
2.021
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Jeg var kanskje litt blåøyd, og bestilte fra Mouser på mandag. Det er jo både corona, strømbrudd og isstorm der borte. Enda ikke sendt fra lager. Noen som har gjort det samme etter kulda satt inn? Har dere fått varene enda? Hvor lang tid tok det?
 

Torvbakkane

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2019
Innlegg
844
Antall liker
913
Sted
Alver
Jeg var kanskje litt blåøyd, og bestilte fra Mouser på mandag. Det er jo både corona, strømbrudd og isstorm der borte. Enda ikke sendt fra lager. Noen som har gjort det samme etter kulda satt inn? Har dere fått varene enda? Hvor lang tid tok det?
Sist bestilling eg hadde tok nesten fem dager før sending, også med UPS tok det unotmalt lang tid.
Men som du er inne på trur eg det er situasjonen som vi er i og dei ekstra strabaser dei har der borte i TX nå. Så totalt tok det da fra best til i Oslo ca 10 dager, normalt 2-3 dager. Fekk pakken for ca ei veke sidan.
Å vente på noko kjekt er ikkje alltid lika lett, lykke til :)
 

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Innlegg
2.020
Antall liker
619
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
En uke, sist jeg bestilte fra Mouser. Det var i November. Bestilte noen deler fra RS Online om mandag kveld, de kom kl 13.30 i går (Onsdag) 110.- i frakt og kom på døra med DHL.
 
Sist redigert:

Audiosan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.08.2018
Innlegg
427
Antall liker
228
Det tar en del ekstra tid fra Mouser om dagen ja. Selv internt i USA tar det lang tid. Normal leveringstid er vel 1-2 dager fra bestilling.
Selv prøver jeg å bestille det jeg kan fra RS Online. Da har jeg det levert på døren i 18 tiden dagen etter bestilling.
 

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
7.905
Antall liker
19.799
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Alternativt prøve å bruke CME i Polen. Gode priser, sender med DHL.
Alle mine bestillinger derfra bli´r levert på døren efter 2 dage :)
 

mvno_subscriber

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.03.2020
Innlegg
1.119
Antall liker
2.021
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Your order has been delayed. These delays are due to extended warehouse processing times, caused by peak volume, and COVID prevention procedures.
Order Status
Sales Order No: xx
Purchase Order No: xx
Order Date: 22 February 2021
Current Status:
Order Processing

Expected to Ship By:
01 March

😭😭😭
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.082
Antall liker
10.486
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
 

mvno_subscriber

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.03.2020
Innlegg
1.119
Antall liker
2.021
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Sitter og knoter hos Elfa nå for å fylle kurven slik at det blir verdt det. Trenger en ny filterkondensator til platespilleren min, og er musikkløs frem til da.. apropos ingenting, noen som har tips til et bra 1Kv multimeter med µA-måling hos Elfa? Da får jeg i hvert fall gratis frakt..
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.082
Antall liker
10.486
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
En kondis? Det finnes garantert i en skuffe hos noen nær deg. Hva trenger du?
De 2 siste bestillingene jeg har hatt hos Elfa har det faktisk vært feil med.
Husk å les databladene. De er korrekte, ikke nødvendigvis produktinformasjon på siden til tilhørende produkt...
 

mvno_subscriber

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.03.2020
Innlegg
1.119
Antall liker
2.021
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
10nF. Må vel være en X2 eller Y2 da den er rett på linja. Den som var i fra før hadde kortsluttet, så motoren ville ikke stoppe å gå.

Sier du at Elfa kan ha feil på produktsidene? Uuugh.. dro med litt forskjellige varianter da. Må bare finne ut av hvilket multimeter jeg skal ha, for det trenger jeg.
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.795
Antall liker
11.191
Sted
Ytterst i havgapet...
Det kan vel finnes feil i databasene til de fleste store leverandører, men det som irriterer meg mest med Elfa er de tildels absurde benevnelsene som dukker opp via oversettingsprogrammer........ Hadde min første privatbestilling til Mouser opktober, - da tok dethalvannen uke, og landa rett i postkassen...
 

mvno_subscriber

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.03.2020
Innlegg
1.119
Antall liker
2.021
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Jeg gikk også over fra Elfa til Mouser, siden Mouser har så fryktelig mye mer på lager -- og leverer raskt. Sånn utenom denne situasjonen her, da. Men jeg hadde litt dårlig samvittighet, Elfa har liksom vært "stedet" siden jeg var tenåring og de hadde butikk på Storo..
 
Topp Bunn