Man tager hva man haver.
En kompis har de røde høyttalerne på hytta. Det er et 10 Ohm - 1 mH baffelstep filter i.
Er det mulig å lage en slags subwoofer satelitt løsning med Seas FA22? (Har et par liggende som er delvis kasserbare da jeg har kappa wizzerconen og det subber litt ved 1000 Hz).
De røde satellittene står høyt plassert i en bokhylle. Det er plass i et tilstøtende hjørne hvor jeg tenkte å stable subwooferne oppå hverandre.
Så kobles de på som om det var en toveis høyttaler delt ved ca 150-300 Hz.
Vil det være mulig å få litt guff ned til 50 Hz med et ganske lite og overtunet basskabinett pr Seas FA22? F eks 25 liter?
Eller er en liten H-Frame en bedre idee? Da må de jo ut fra hjørnet.
www.hifisentralen.com
En kompis har de røde høyttalerne på hytta. Det er et 10 Ohm - 1 mH baffelstep filter i.
Er det mulig å lage en slags subwoofer satelitt løsning med Seas FA22? (Har et par liggende som er delvis kasserbare da jeg har kappa wizzerconen og det subber litt ved 1000 Hz).
De røde satellittene står høyt plassert i en bokhylle. Det er plass i et tilstøtende hjørne hvor jeg tenkte å stable subwooferne oppå hverandre.
Så kobles de på som om det var en toveis høyttaler delt ved ca 150-300 Hz.
Vil det være mulig å få litt guff ned til 50 Hz med et ganske lite og overtunet basskabinett pr Seas FA22? F eks 25 liter?
Eller er en liten H-Frame en bedre idee? Da må de jo ut fra hjørnet.

Topping PA3 integrert forsterker
Liten og kompakt integrert forsterker. ALPS volumkontroll og TDA7498E klasse D. 2x70watt i 8ohm, 2x80watt i 4 ohm. Frekvensrespons 20Hz-20KHz - 0.04% THD+N. Ingen fjernkontroll.

Sist redigert: