Lett beruselse og musikk!

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
Heisann

Nettopp kommet hjem etter en tolv timers vakt. Klokken er 03.oo på nattten.

Hjemme alene, skjenket meg ett glass craggenmore med en juleøl på siden!

Setter på platen, Wish You were here med Pink Floyd.

Lyden er super, koser meg glugg ihjell. Livet er fantastisk!

Konklusjon: Mild beruselse etter en hard dag på jobb,så lyter anlegget fanastisk ;D

PS: Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget! Bare koser meg med musikk ;D

KH

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.11.2003
Antall liker
0
Høres bra ut det. Å nyte musikken etter en hard økt på jobben, gjerne koblet med noe godt i glasset, er en god opplevelse. Vanskelig å se at det blir feil her, tvert i mot. Det er ikke kablenes evt svakheter man tenker i en slik stund ;D

Mvh
Knut

O

om.s

Gjest
Nydelig!!! det er slike stunder man lever for (i HiFi sammenheng), og slik opplevd glede over ens anlegg og musikk!! ;D

mvh

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Antall liker
26
Torget vurderinger
1
Det er ikke dumt Musik og Maltwhisky, det syntes heller ikke Serge på http://whiskyfun.com/
Klik på destilleri ute til venster, klik på whiskyen du drikker, da vil der komme op en ny side med tasting notes og annbefalt musik... ;D

Tom-Erik

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
det finnes mange grunner til å ha en ekstra hylle (enn det du trenger) i hifi-racken. enten så har man vinyltilbehøret der (det har jeg) eller så kan man jo ha diverse brunsprit der? (med mindre man har en plass til det litt nærmere lytteposisjon da) ;D

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Antall liker
26
Torget vurderinger
1
Pengvim skrev:
det finnes mange grunner til å ha en ekstra hylle (enn det du trenger) i hifi-racken. enten så har man vinyltilbehøret der (det har jeg) eller så kan man jo ha diverse brunsprit der? (med mindre man har en plass til det litt nærmere lytteposisjon da) ;D
Ohh yes, har selv ca 30 fl. med deiligt "brunt", plassert i passe avstand fra lyttepos. ;D

Tom-Erik

G

Gjestemedlem

Gjest
juster skrev:
Pengvim skrev:
Ohh yes, har selv ca 30 fl. med deiligt "brunt", plassert i passe avstand fra lyttepos. ;D

Tom-Erik
Ser det slik ut på andre siden av sofaen? :)

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Gjestemedlem skrev:
juster skrev:

Tom-Erik
nei, det gjør nok ikke det.. jeg har ikke plass til slikt jeg, stakkars meg. dessuten så blir vel kanskje diskanten litt skranglete i ytterstedelen av lydbildet av det? :p

men man må gjøre det beste ut av situasjonen, så det står en 1L Laphroaigh i en passende posisjon her.. ;D

30 flasker, det står det respekt av.. 8)

Geir_H

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2005
Antall liker
77
Gjestemedlem skrev:
juster skrev:
Pengvim skrev:

Tom-Erik

Dette er vel etter en alene fest heime på hybelen en lørdags kveld. ;D ;D

Topp Bunn