Lessloss' og 6moons svindel

Armand

Bransjeaktør
Ble medlem
13.08.2005
Antall liker
9.631
Sted
Kongsberg
Det irriterer meg at disse får lov til å holde på som de gjør. Svindle folk på denne måten :mad:
1771955669366.png

Inni her har de bare puttet inn de samme gamle oljekjølerne de bruker i alle de andre produktene sine. Ja, det er det det faktisk er, Oljekjølere!!
1771956409246.png

OK, synes man det er fint, så kjør på, men jeg håper også folk skjønner at det sitter noen karer nedi Litauen som ler seg skakke hver gang det tikker inn tisusenvis av kroner...

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.746
Torget vurderinger
1
... men lossloss gir jo et skikkelig løft i lyden ... kan noen praktikanter finne på å mene ...

... mens de glatt overser at det er drit vanskelig å lytte på nøyaktig samme måte før og etter at en har tuklet med husalteret, samtidig som de små grå jakter intenst på bekreftelser på at det var verd strevet og pengene.

mvh
KJ

Sist redigert:

Armand

Bransjeaktør
Ble medlem
13.08.2005
Antall liker
9.631
Sted
Kongsberg
Vi vet at kundegruppen ikke lar seg overbevise om at hørselen vår er mildt sagt upålitelig.

Det fåfenkte formålet med denne tråden er ikke annet enn å foretelle (en gang til) hvor korrupte Lessloss og 6moons er, og å få potensielle kjøpere til å tenke seg om en gang til før de kobler pent innpakkede, overprisede oljekjølere inn i anlegget i tro om at det vil gjøre noe som helst med lyden. Det har nemlig null effekt.

Kanskje AI kan hjelp folk å bli overbevist?

Jeg spurte ert par AI'er om hvilket Lossless produkt jeg burde starte med for å oppgradere systemet mitt.
For "mest mulig lydløft per krone", fikk jeg først tips om å kjøre på med firewall 640 til den nette sum av 7 laken.
Til slutt måtte AIlegge til: "Viktig (ærlige forventninger) Dette er i stor grad et subjektivt hi-fi-kjøp"

Jeg kontret med at jeg ikke er interessert i subjektive meninger, men ville ha faktiske forbedringer.
Hvorpå dette ble responsen:

Supert, — da er vi på riktig spor.
Hvis du vil ha reell, målbar effekt (ikke “tweak”), så ville jeg ikke startet med LessLoss. Jeg ville startet her:
Bla, bla.. (Alt det vanlige vi vet virker)

• Liker
Reaksjoner: oen

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Antall liker
15.302
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Jeg fikk brekninger bare av det som befant seg i trådens tittel.

6moons :unsure:

:sick:🤮

Beklager, skal vaske etter meg.

Topp Bunn