Diverse Lese på dass

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    13.083
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Har fullt sett med Asterix på dassen. Og Tommy&Tigern.
    Pluss IKEAkatalogen komplett fra 1994.
    Det pleier å holde.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    33.994
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Kapital, DNs fredagsbilag og HiFiNews. Av og til SoundonSound. Bekvemt tresete paa ramma og gulvvarme. En liten time er fort omme. Mvh

V

vinyl-jønki

Gjest
    Nå synes det som denne tråden går rett i dass,jeg får vel prøve å heve nivået noe. IMG_1206.jpg
    Ellers ser jeg ikke noe problem i å sitte både en og to timer på ramma,det er når alt har dovna bort at du har et problem.
    Jeg må si jeg er imponert over sluket sin løsning på problemet.Ellers kan det bli veldig vondt når du våkner på gulvet etter å ha duppa av,har nemlig vært der.......:rolleyes:

T

Tittentei

Gjest
    Her jeg bor, har vi fellestrykkeri. Pleier å dra med meg noe skolelitteratur hver gang jeg skal dit. For en måneds tid siden installerte de bevegelsessensorer i alt av lamper for å spare strøm(!) på fellesarealene. Om det er liten bevegelse i 3 minutter, så blir det mørkt. Resultatet er at jeg må sitte og ruge på ramma med sporadiske mellomrom. Ikke nyter konsentrasjonen godt av dette heller... Gleder meg til å få egen dass!

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.988
    Jeg registrerer at noen er så late at de ikke orker å bruke muskulaturen for å få ut bæsjen, de bruker tyngdekraften. Den ene sønnen min er en slik type.

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.08.2005
    Antall liker
    41
    Stort sett gjør reklamekataloger susen. Favoritter er Biltema, Maxbo og Claes kataloger. Men her om dagen forsøkte jeg å lese en innstikker fra Meny. Da fikk jeg en ny opplevelse; Jeg greier ikke å drite mens jeg ser på bilder av mat;) Det stoppet liksom helt opp. Har noen opplevd dette? For de som ikke har prøvd, anbefaler jeg å stirre i en reklame full av kotteletter og reker under seansen, og gi tilbakemelding her på hvordan det gikk:eek:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn