- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 399
Denne nye serien fra Rega ser ganske lekker ut. Noen som har hørt noen pris på dette?
Osiris:
Osiris:
http://www.eden-audio.com/forum3/viewtopic.php?f=21&t=1157Apparently Shipping of the Isis CD player is going begin at the end of June and the Osiris amp will be just over a month later. Both are going to be priced at £5998.
Jeg tenkte på Nagra og du tenker på microbølgeovn. På tide med nattmat?RoDa skrev:Dæven døtte, det var stilskifte!
Den vribryteren på nederste komponent så faktisk ut som den hører hjemme på mikrobølgeovnen her hjemme! Ligna fælt!
Spennende med nytt fra Rega i alle fall
R
Er ikke forskjellen bare at sistnevnte blir litt fortere varm? ;DSOEDAL skrev:Jeg tenkte på Nagra og du tenker på microbølgeovn. På tide med nattmat?
Valentino skrev:Rega med bling.
Snart 2012, skjønner jeg.
Dette skal minimere resonanser? Det nye brettet altså.Bach_Man skrev:Ikke så pent synes jeg:
Enig med deg der. Merker meg at info og bildene av P10 ikke kommer fra Rega. Det er altså for tidlig. Men det er ikke skadelig for dem med spekulasjoner og rykter, sånt fører ofte til at salget går unna ved lansering.Wergeland skrev:Dette er vel de første produktene fra Rega hvor Gandy ikke har tenkt på pris, men kun på ytelse. Har tro på disse produktene. Og jeg er ganske sikker på at P10 ikke kommer til å se sånn ut.