- Ble medlem
- 06.12.2005
- Antall liker
- 0
Ok så har også jeg prøvd på direkteimport fra Kina. Kjøpte en Yaqin MS-12b. Den gir fra seg en lavfrekvent puls ut til høytalerne. Hva kan det være?
Tips?
Tips?
|
Du må fortelle litt mer:Condensator skrev:Ok så har også jeg prøvd på direkteimport fra Kina. Kjøpte en Yaqin MS-12b. Den gir fra seg en lavfrekvent puls ut til høytalerne. Hva kan det være?
Tips?
Kan det være såkalt motorboating, som en gammel ensylinderte snekkec .. poff--poff--poff.Condensator skrev:Tusen takk!
Forsterkeren har lite bakgrunnsstøy. Men den produserer pulser som får basselementene fil å tydlig utslag. lyden ligner den du får ved å slippe nåla litt for hardt ned i plata en kort "bump" lyd. Mellomting mellom en slapp tromme og bassanslag. Trodde førts LPen var skadet. Men lyden kommer også når platespilleren er frakoblet. Lyden kan høres i begge kanaler. Kommer og går; ofte flere pulser etter hverandre. Det er fortsatt de orginale kinesiske rørene som sitter i. Jeg bruker den som riaatrinn sammen med Thorens TD 320 med Denon DL 160 og Cayin 252B forsterker.