L
larkus
Gjest
Nå vet jeg ikke hvor mange som fikk med seg det som foregikk på tråden "Roysens rede" for et par dager siden. Innleggene ble slettet av moderator "mbare" omtrent like fort som de ble skrevet. Sannsynligvis på anmodning fra trådstarter. Det hele startet med at jeg kommenterte at elkjøpkabelen som Roysen beskriver som "håpløs", ikke kunne være så håpløs likevel ut fra begeistringen over lyden i Roysens anlegg i et par av innleggene tidligere i tråden. Og dermed brøt et lite helvete løs! Jeg synes at moderatoren som var i aksjon her har vist elendig dømmekraft. Innleggene burde blitt stående. Hvis medlemmer skal kunne sensurere sine egne tråder slik at kun det man liker av kommentarer blir stående, så har HFS ingen verdi.
At Roysen og de andre deltakerene i lyttepanelet viser såpass begeistring over lydkvaliteten (les innlegg #1682 og #1684 i tråden) som ble oppnådd med det som sannsynligvis er en kabel som koster nesten ingenting, er så oppsiktsvekkende at det burde være av interesse for de aller fleste på HFS. Jeg kan ikke med beste vilje se at jeg har opptrått kranglete, provoserende eller kommet med støtende kommentarer i mine innlegg i tråden. Takhøyden på HFS er iferd med å bli urovekkende lav!
(Jeg regner forresten med at dette innlegget blir slettet også av en eller annen overivrig moderator).
Mvh
larkus
PS. Hvis noen ikke fikk med seg innleggene som ble slettet, så tok jeg screenshot av det meste som ble skrevet før moderator "mbare" gikk amok og slettet innleggene.
At Roysen og de andre deltakerene i lyttepanelet viser såpass begeistring over lydkvaliteten (les innlegg #1682 og #1684 i tråden) som ble oppnådd med det som sannsynligvis er en kabel som koster nesten ingenting, er så oppsiktsvekkende at det burde være av interesse for de aller fleste på HFS. Jeg kan ikke med beste vilje se at jeg har opptrått kranglete, provoserende eller kommet med støtende kommentarer i mine innlegg i tråden. Takhøyden på HFS er iferd med å bli urovekkende lav!
(Jeg regner forresten med at dette innlegget blir slettet også av en eller annen overivrig moderator).
Mvh
larkus
PS. Hvis noen ikke fikk med seg innleggene som ble slettet, så tok jeg screenshot av det meste som ble skrevet før moderator "mbare" gikk amok og slettet innleggene.