Laug-treff på Tromøy!

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Hei alle og takk for sist. Nå begynner det å spille akseptabelt hjemme og har derfor lyst til å invitere lauget hjem neste torsdag, altså 27. februar. 19-tiden passer bra å møtes. Det spilles på det "gode gamle" DCS Puccini, Graaf GM20 monoblokker og Merlin MXe. Kabler er diverse kalibre fra Cardas.
Ta gjerne med musikk selv!


244175d1392762188-min-musikk-stue-_tes3783.jpg
 

evhvis

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.04.2009
Innlegg
780
Antall liker
641
Sted
Grimstad
Torget vurderinger
14
Litt usikker på om jeg har mulighet da, men skal se om jeg får det til. Tror ikke vi har truffet hverandre da du ikke har vært på de siste laugtreffene men hadde vært hyggelig å treffe noen av de gamle traverne.

/Erik
 

skogmus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2008
Innlegg
109
Antall liker
21
Heisann Tom Erik...Det hadde vært hyggelig,men kan ikke komme desverre.. Kommer fra jobb fra Nordsjøen fredagen 28,dagen etter...Jeg får komme en annen gang..
Ellers er det hyggelig å se det er liv i deg og at anlegget spiller...:)
Mvh Morten...
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Heisann!
Dette blir bra, alt for lenge siden jeg har hørt kvalitetslyden hos deg nå.
Vi sees:)
Mvh
Gjert
 

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Det blir hyggelig at både kjente og ukjente tar veien ut til øya :)

Vi sees
 

evhvis

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.04.2009
Innlegg
780
Antall liker
641
Sted
Grimstad
Torget vurderinger
14
Første gangen jeg hører oppsettet ditt. Litt annerledes lyd enn det jeg er vant til med en litt tørr, men veldig oppløst diskant som gjør veldig lite ut av seg bortsett fra når det skjer noe i diskanten. Bra gjengivelse av instrumenter og en behagelig men samtidig dynamisk gjengivelse. Hvis jeg skulle satt fingeren på noe så kunne jeg ønsket bittelittegrann mer varme i mellomtonen/nivå i nedre mellomtone. Sammen med morten så har du nok det mest nøytrale annlegget i lauget. Takk for en hyggelig kveld, god lyd og godt hjemmebrygget øl. :)
 

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Hei evhvis og takk for hyggelig besøk. Ja, det spiller relativt nøytralt og det gjør sitt på godt og vondt. Enkelte "dårlige" innspillinger faller igjennom,- som den ene Tommy hadde med. Når jeg spiller den type musikk hjemme så skifter jeg inngangsrørene på forsterkeren til Philips rør. Da rundes toppen av og det tilføres mer fylde og varme i mellomtonen. Jeg glemte forøvrig å sette digital-filteret på DCS`n til "type 3", det hadde også hjulpet betraktelig på den type musikk.
 
Topp Bunn