Last stylys cleaner og stylast

plinius

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
99
Sted
Drammen
Torget vurderinger
55
Er det noen som har erfaring med Last stylus stifrenser og stylast "glidemiddel";)

Last mener at stylast forlenger levetiden på pickupen betraktelig.

Selv er jeg litt redd for å bruke remedier på pickupen, men kanskje min skepsis er forutinntatt?
Hva mener dere?

mvh
plinius

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.855
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Har brukt LAST i mange år, og alltid på mine beste plater. Som reinsemiddel er det godt, men det aller viktigaste er det "glidemiddelet" du snakkar om. Dette reduserer faktisk meribart ein del knitring (trur det er mest statisk elektrisitet som forsvinn), og eg brukar det på nye plater. Stoffet slitast visstnok gradvis ned, men eg har ikkje hatt høyrbart behov for fornying. Eg har likevel ettersmurt når eg veit plata er spelt ein 30 -40 gongar.

Pickuplevetida her i huset er det vanskeleg å seie noko om, då eg aldri har kjøpt att same pickup, eller latt den eine pickupen vere dedikert til å spele LAST-handsama plater med. Eg har med eitt unntak alltid greidd å få minst 1200 timar ut av picukpane. Kanskje LAST har noko med dette å gjere, men eg likar å tru at det kjem av at eg er så forsiktig med platespelaren.....

10 gongar er iallfall ganske overdrive.

plinius

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
99
Sted
Drammen
Torget vurderinger
55
Hei og takk for svar.

Det stoffet du prater om er det noe du tar på platene? De som jeg jeg tenker på og heter Stylast er på en liten flaske (samme som pickuprensflaske) og smøres på stiften for hver gang man skifter LP.

MVH
Plinius

plinius

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
99
Sted
Drammen
Torget vurderinger
55
Hei, det jeg har linka mot er ikke stiftrensen men Stylast som er et glidemiddel til pickupen og tas på hver gang man skifter LP.
Flasken er lik LAST stiftrenseflaska. Men det er to forskjellige produkter.
Stiftrensen heter Last stylus cleaner og glidemiddelet Last Stylast.

MVH
Arnt

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.855
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Ja, no ser eg at det er skilnad. Eg kjøpte den gamle LAST-boksen, fem sett, og har framleis litt att. Fekk høyre at produksjonen var avslutta, men det er heilt klart ikkje tilfelle når dei i tillegg har drive produktutvikling av pickupfludium også.

Topp Bunn