lassemann sitt vindu

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Forresten resten av anlegget.. CD-spilleren spiller utrolig flott og engasjerende :)

    Mvh lassemann
     

    Vedlegg

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Ny brenner i dag.. Kjøpte komplett krabbekoker på Skjærhalden i sommer med stativ, 40 liters kjele og det hele.. Brenneren på 9,5 kw er ypperlig til formålet... :)

    mvh
    lassemann
     

    Vedlegg

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Gammel Level 42.. Nydelig! Burde sikkert legge ut alt mulig, men gidder ikke i kveld.. Kommer, tenker jeg.. Flott!
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Klart disse trådene og mange andre burde handle mer om musikk.. Skål! Fra østbredden! :)
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.002
    Antall liker
    28.473
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Er vel ikke kjørbar Lasse, men vi har både tur og sammenkomst å koordinere, møtes over en kaffe meget snart, tenker jeg.
    Står et par whiskyer her og, som jeg ikke gidder å åpne før vi sitter rundt samme bord, det får bli snart....

    ShineySmileysSmile.jpg
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Herlig Morten! Er jo så glad i dere! Kommer snarest, men dynamikk og diskant her nå er opplevelsesverdig;-)! Velkommen!

    lassemanns
     

    Vedlegg

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.002
    Antall liker
    28.473
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Da blir det en kaffe på Vesten snarest! Er nysgjerrig vettu......
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Vel, i kveld nytes musikk og en god hvit burgunder.. Disse hvite vinene er noe av det absolutt beste jeg skyller nedpå. Moderne tyske rieslinger har ikke en sjanse her altså.. Likevel, om en ukes tid blir det en liten tur til litt sommer igjen. Lorgues og Provence står for tur igjen.. Min gamle mor på 79 år har snakket om Provence så lenge jeg husker og nå reiser vi altså, jeg og fruen med henne dit.. På tide spør du meg, men slik ble det altså..
    Bilder 737.jpg


    Litt svada glass, men desverre er det litt slik der nede.. Vi satser imidlertid på et besøk her, på en lokal bistro; Lafour.. og lammeskank, noe av det beste jeg vet av rustikk mat:

    Bilder 759.jpg


    (nnom her og handle litt rosevin tenker jeg...

    Bilder 1059.jpg


    God kveld, lassemann:)
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Vel, i kveld nytes musikk og en god hvit burgunder.. Disse hvite vinene er noe av det absolutt beste jeg skyller nedpå. Moderne tyske rieslinger har ikke en sjanse her altså.. Likevel, om en ukes tid blir det en liten tur til litt sommer igjen. Lorgues og Provence står for tur igjen.. Min gamle mor på 79 år har snakket om Provence så lenge jeg husker og nå reiser vi altså, jeg og fruen med henne dit.. På tide spør du meg, men slik ble det altså..
    Vis vedlegget 215987

    Litt svada glass, men desverre er det litt slik der nede.. Vi satser imidlertid på et besøk her, på en lokal bistro; Lafour.. og lammeskank, noe av det beste jeg vet av rustikk mat:

    Vis vedlegget 215988

    (nnom her og handle litt rosevin tenker jeg...

    Vis vedlegget 215990

    God kveld, lassemann:)
    Legg merke til flaska over og slottet under.. Ch. Astros, kjent fra "Nøkkelen til Provence", filmene tidlig på 90-tallet som virkelig vekket interessen for oss.. Blir vel 7. gangen vi besøker middelalderbyen Lorgues og vi kommer stadig tilbake tenker jeg.. Deilig når tiden står stille...;)

    mvh
    lassemann
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Ble sittende til langt på natt i går og lytte.. Det skjer en rivende utvikling i toppene på de gamle klonene nå. Mundorf Sølv i Olje er ikke oppskrytt her hos meg iaf. HT er blitt mer åpne i toppen med mer detaljer og dynamikk.. Merkelig hvordan disse gamle skapningene fortsatt spiller som de gjør.. Tror jeg legger ideen om å bytte dem ut inn i skapet igjen... ;)

    mvh
    lassemann
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg kjøpte et startanlegg til gutta av pengelek her på forumet.. Meningen er at de skal få ha det på loftsstua. Jeg åpner forsterkeren (Denon PMA 1500R) og ser at den er skremmende lik en Denon som Hifiklubben selger i dag til 8,5 k, nemlig PMA1510AE. Det er sikkert forskjeller, men designet er helt likt.. Begge har også innebygget riaa MM/MC, sikkert av så der kvalitet..

    PMA 1500R ca 1998 mod:
    pma-1500r(3).jpg


    PMA 1510AE 2013 mod:
    Denon_PMA1510AE_srodek.jpg


    Det er forskjeller, men ikke store.. Koplet opp mot Proac klonene merker jeg at for å være en 2X70 watter mister den fort muskler ved pådrag og ved nøyere ettersyn er den kun utrustet med fattige 9200 uF lytter på hver kanal. Men så gjør jeg dette:

    Denon mod 003.jpg


    Putter på 4700 til, ikke mye, men forskjellen er merkbar! Nå blir det klart mere drag i forsterkeren. Planen er å sette i to slike lytter til, men siden jeg bare hadde 2 ble det slik nå. Forsterkeren er flott bygget og jeg tenker flere små utbedringer i den etterhvert, bl.a kondensatorer i signalveien og strømbaner.. Sitter jo ganske flotte trafoer her av ukjent strørrelse:

    Denon mod 002.jpg


    Fin forsterker som skal lassemanifiseres en del etterhvert..

    Denon mod 004.jpg



    mvh
    lassemann
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Vel, nyter en bedre lunsj i Mostier St Marie i Provence.. Her er varm sommer og nydelig mat. Sitter på Les Sautous med en god Bandol i glasset :) Måtte bare dele.
     

    Vedlegg

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.018
    Antall liker
    104.752
    Torget vurderinger
    23
    Er nok ikke bare i glasset det er Bandol...:cool: Eller er det skeive dager i Les Sautos..?
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Ja, mye skeivt nedi her og Bandolen var god den.. De fleste husa er jo fra 1100-1600 tallet i Mostier.. Opplastinga fra iPhone er ikke alltid like heldig ;) Kom hjem i ettermiddag etter en langweekend. Skal ikke klage, vært et deilig avbrekk i hverdagen.

    På veien kjører vi forbi denne kunstige innsjøen ved Verdon kløften
    Bilder mamma 163.jpg


    Videre til Mostier St Marie, utrolig vakker by med stjerna mellom fjelltoppene
    Bilder mamma 164.jpg


    Bilder mamma 166.jpg


    Bilder mamma 167.jpg


    Bilder mamma 168.jpg


    mvh
    lassemann
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.002
    Antall liker
    28.473
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Du har vist bilder derfra før, men ser gjerne fler, så vakkert og idyllisk!

    ThumbsUp.jpg


    / Morten
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Noen ganger er man med på utrolige ting.. I allefall for meg, en enkel mann og vanlig lønnsmottager.. ;) Kommer nok aldri til å gjøre det igjen..

    Men vil så gjerne..

    Portvinskveld 032.jpg


    Å drikke en vin fra 1909 som fikk en pris i 1910! er bare helt utrolig i 2013. I går skjedde det, den årlige portvinskvelden for gutta. Dette var dog ikke en portvin, men fransk. Laget som portvin 8 år FØR 1. verdenskrig.. Jeg er bare helt ydmyk. Og smaken; oksydert selvfølgelig, men nydelig i munnen med uendelig lang ettersmak, masse smak av plomme og rosiner. En herlig opplevelse!

    Som tema i år var en kasse portvin fra det noe mindre kjente huset Burmester, ikke hifi dette altså. Vi gikk igjennom årgangene (hold dere fast ;)): 1995, 1989, 1975, 1963, 1957, 1955, 1952, 1950, 1937.. Once in a lifetime for meg dette her..

    Portvinskveld 042.jpg


    Portvinskveld 013.jpg


    Skal ikke klage på vinkjelleren i huset heller! Nesten 1100 flasker på 8km2 er godt stabla!
    Portvinskveld 005.jpg


    God helg!

    mvh
    lassemann
     
    J

    J.J

    Gjest
    Portvin er sterkt undervurdert i 2013.
    Det er igrunn jævla synd.

    Hørtes ut som en fantastisk opplevelse og kunne ha mulighet til å teste så mange typer.
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Portvin er sterkt undervurdert i 2013.
    Det er igrunn jævla synd.

    Hørtes ut som en fantastisk opplevelse og kunne ha mulighet til å teste så mange typer.
    Jo Jan Robert, en enorm opplevelse dette faktisk.. Hva livet har å by på er bare helt rått! Dette var en smaksopplevelse helt uten sidestykke.. Som du sier; port er undervurdert og en meget god drikk.. Smakte også port rose i går - den perfekte aperetif! Kan nevne at av mat ble servert bacalao med lassemanns lys ale til.. Herregud at øl kan smake så godt til mat... Ikke visste jeg ;-)
     
    Sist redigert:
    J

    J.J

    Gjest
    Høres virkelig bra ut (bortsett ifra bacalao...).

    Min favoritt blir med :
    Portvin
    Sigar
    Mørk sjokolade
    Mørkbrent kaffe

    Det er for meg helt fantastisk ;)
     
    A

    Avgatt19087

    Gjest
    Portvin er en fantastisk ting. Satte tunga i en Noval Vintage 1970 for et par år siden. Fikk tårer i øynene. Jeg kødder ikke. Den flighten du viser til her Lassemann er bare helt fantastisk. Burmester er en skikkelig luring på Colheita.
    mvh
    Tore
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Portvin er en fantastisk ting. Satte tunga i en Noval Vintage 1970 for et par år siden. Fikk tårer i øynene. Jeg kødder ikke. Den flighten du viser til her Lassemann er bare helt fantastisk. Burmester er en skikkelig luring på Colheita.
    mvh
    Tore
    Jeg er helt enig Tore! Portvin er ikke oppskrytt, heller litt undervurdert. Flighten vi gikk igjennom på fredag var en minneverdig opplevelse. Både de nyere tawny og de gamle colheita var absolutt noe av det bedre jeg har smakt. Fikk med meg hjem to skvetter med 57 og 63 årgangen som skal nytes av meg og fruen i kveld.. Gleder meg virkelig..

    mvh
    lassemann
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Har i dag hatt masse tid foran anlegget.. Ryggen er skrøpelig om dagen og legen fant ut at en sykemelding var eneste løsning. Beklagelig rett og slett, men det hemmer en stakkar så til de grader. Vel, skal ikke klage mer. Anlegget har i grunn ikke fått mye oppmerksomhet i det siste, har vel bare fått spille som det har villet.. Likevel, må sies at bytte av kondensatorer i diskantkretsen ER en åpenbaring. Dvs det har tatt sin tid med innspilling osv, men nå er det en slik nerve som rett og slett bare må oppleves! Dynamikken er upåklagelig, rom og 3D er bare digg. De fattige 1,5k dette kostet meg er verdt hver krone. Mundorf sølv i olje er ikke oppskrytt til tross for prisen, dette spellær som vi sier i Fredrikstad :)

    mvh
    lassemann
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.002
    Antall liker
    28.473
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Først og fremst; god bedring!

    Den portvinsaftenen så fantastisk ut, og det var den også, skjønner jeg av det du skriver.

    Minner meg på, at vi da vitterlig la noe løse planer med Lille Adam, om nettopp en lokal portvinskveld?

    Jeg er klar.........

    Supergrin.jpg
     

    roger

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    471
    Sted
    Nøtterøy
    Har i dag hatt masse tid foran anlegget.. Ryggen er skrøpelig om dagen og legen fant ut at en sykemelding var eneste løsning. Beklagelig rett og slett, men det hemmer en stakkar så til de grader. Vel, skal ikke klage mer. Anlegget har i grunn ikke fått mye oppmerksomhet i det siste, har vel bare fått spille som det har villet.. Likevel, må sies at bytte av kondensatorer i diskantkretsen ER en åpenbaring. Dvs det har tatt sin tid med innspilling osv, men nå er det en slik nerve som rett og slett bare må oppleves! Dynamikken er upåklagelig, rom og 3D er bare digg. De fattige 1,5k dette kostet meg er verdt hver krone. Mundorf sølv i olje er ikke oppskrytt til tross for prisen, dette spellær som vi sier i Fredrikstad :)

    mvh
    lassemann
    Mundorf SIO blir aldri feil. God bedring.
    R
     
    J

    J.J

    Gjest
    God bedring med ryggen.... om du ikke er skadet av noe slag... så er eneste medisin og tøye og bøye, holde skrotten igang.
    Kroppen vår er visstnok ikke konstruert for å være stillesittende :rolleyes:
    Gå turer i skog og mark... i variert terreng....

    Lykke til


    /JR
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    God bedring med ryggen.... om du ikke er skadet av noe slag... så er eneste medisin og tøye og bøye, holde skrotten igang.
    Kroppen vår er visstnok ikke konstruert for å være stillesittende :rolleyes:
    Gå turer i skog og mark... i variert terreng....

    Lykke til


    /JR
    Takk for forståelse Jan Robert! Ryggen har tulla med meg siden tenåra, men kanskje blitt litt verre med åra. Jo, bevegelse er viktig og jeg fulgte legens råd. Men denne gangen er det kun dop som hjelper. Tror ikke en uke SM hjelper heller. Er egentlig litt desperat da det er mye jeg skal ha gjort før kulda setter inn. Men, men.. Vi får ta tida til hjelp. Musikklyttingen er jo ikke feil og bidrar definitivt til avslapning som legen sier jeg trenger..

    Takk for oppmerksomheten :)

    mvh
    lassemann
     
    Sist redigert:

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Først og fremst; god bedring!

    Den portvinsaftenen så fantastisk ut, og det var den også, skjønner jeg av det du skriver.

    Minner meg på, at vi da vitterlig la noe løse planer med Lille Adam, om nettopp en lokal portvinskveld?

    Jeg er klar.........

    Vis vedlegget 222284
    Ja, vet du Morten... Det skal vi se å få gjort! Kan vi ikke svinge oss ned på systemet en dag å gjøre et innkjøp? Jeg er klar som en fisk! 150 liter ale på fat og flasker et vel heller ikke feil? ;-)

    mvh
    lassemann
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Hei!

    Det er mye vann som har rent i bekken siden sist, bokstavelig talt. Sånn det regner på Østlandet om dagen er uvant her.. Vel, formiddagen har blitt brukt fornuftig. Sentralens pahf er lenge slitt med sin Copland CTA 504, den spiller ikke bra. Tenkte jeg ville hjelpe siden det alltid er hyggelige kommentarer fra den kanten, iaf hjelpe med den lille kunnskapen/praktisk erfaring jeg har. Når Copland ankom hit spilte den ikke bra, så jeg forstår pahf sin frustrasjon. Tamt, lukket og effektløst. Ingen dynamikk. Etter å ha gått igjennom forsterkeren finner jeg heller ingen feil og undrer meg. Ser den er oppgradert fra tidligere eier en gang, skal visst være Cardas her på forumet og han vet jo hva han driver med har jeg skjønt :)

    Kort fortalt starter jeg med biasjustering siden den målte for høyt her hos meg, 0,75 ah mot 0,45 som skal være. Fortsatt ikke bra og mye brum i forsterkeren. Så bytter jeg samtlige rør til JJ KT88 effekt og JJ 803S signalrør. Jeg tror nesten ikke det jeg hører - NÅ spiller det bra og de fleste parametre våkner til liv, men fortsatt mye og slitsom brum. Det er en jordsløyfe men jeg finner den ikke. Så tar jeg rett og slett å koppler bort jord i forsterkeren og NÅ er den dønn tyst. Bra! Jeg ser at fortsatt er det ting å orbedre, bl.a. inngangskondensator, noe billig polyproplen. Den første flaskehalsen. Resten av kondensatorene i signalveien er byttet ut og det er bra.. Det neste er strømbaner. Inn og ut fra utgangstrafo sitter det noe 0,5 eller 0,75 mm2 multitrå. Denne vil jeg bytte til 2,5mm2 solid core. Pahf gir meg frie hender og formiddagen er blitt brukt fornuftig:

    Inngangskondensator, Mundorf Supreme inn, billig og dårlig ut:
    Copland 001.jpg


    Ble slik etter bytte, trangt, men det gikk..
    Copland 003.jpg


    Så var det strømbaner, slik så det ut før:
    Copland 004.jpg


    Ferdig med inn på utgangstrafo:
    Copland 006.jpg


    Ferdig på begge sider:
    Copland 008.jpg


    Copland 009.jpg


    Inn med rør og litt justering og tilpassing:

    Copland 010.jpg


    Så spiller det igjen; litt rått og dårlig dynamikk til å begynne med, men etter en times tid løsner det. Dette går veien tenker jeg og forsterkeren er nå dønn tyst og ingen lyter. Med tanke på lettdrevne Klipsh blir dette gulle tenker jeg..
    Copland 012.jpg

    Copland 013.jpg


    Veldig greit å få fjernet litt tynn sytråd og erstatte med solid kåre;)

    mvh
    lassemann
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.002
    Antall liker
    28.473
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Ryddig og fint Lasse!

    Fruen og jeg hadde jo gleden av å lytte på Copland'en til pahf mesteparten av fredag kveld,
    og selv da, uten de siste oppgraderingene, var den riktig så morsom å høre,
    pahf kan bare glede seg!

    ShineySmileysSmile.jpg


    / Morten
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Du har ingen anelse om hvor takknemlig jeg er for at noen kunne forbarme seg over Coplanden! For en rørnovise som knapt kan justere bias, og som tydeligvis hadde gjort det feil var nok dette redningen for at den ikke skulle havne på dynga!

    Lassemann har som sagt frie tøyler og jeg er ikke i tvil om at dette vil føre til det bedre, har allerede bestilt rørkombinasjonen som ble prøvd her, siden jeg aldri har blitt helt komfortabel med EH rørene og de sto for utbytte uansett. Rørskuffen blir fullere og fullere, men det er jo halve sjarmen med disse glødelampene!

    Gleder meg ellevilt til å få den i hus igjen å få inn de nye rørene for å høre hva den virkelig er kapabel til med bedre rør og ikke minst oppgraderinger på strømfronten!

    Nok engang tusen takk lassemann! :)
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.948
    Antall liker
    4.620
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Du har ingen anelse om hvor takknemlig jeg er for at noen kunne forbarme seg over Coplanden! For en rørnovise som knapt kan justere bias, og som tydeligvis hadde gjort det feil var nok dette redningen for at den ikke skulle havne på dynga!

    Lassemann har som sagt frie tøyler og jeg er ikke i tvil om at dette vil føre til det bedre, har allerede bestilt rørkombinasjonen som ble prøvd her, siden jeg aldri har blitt helt komfortabel med EH rørene og de sto for utbytte uansett. Rørskuffen blir fullere og fullere, men det er jo halve sjarmen med disse glødelampene!

    Gleder meg ellevilt til å få den i hus igjen å få inn de nye rørene for å høre hva den virkelig er kapabel til med bedre rør og ikke minst oppgraderinger på strømfronten!

    Nok engang tusen takk lassemann! :)
    Det er jo bare hyggelig å kunne hjelpe til en gang i blant. Jeg tror bestemt at du vil komme til å bli fornøyd nå. Om ikke er det matchen i anlegget ditt som ikke stemmer. Her glir den nå rett inn og spiller som en klassisk rørforsterker skal spille; fløyelsmyk, flott oppløsning og faktisk en ganske så oppegående bass også. Prøvde litt med triodedrift her, men da blir den litt svak for mine HT. Men hos deg vil jeg tippe det vil spille bedre. Er godt fornøyd med resultatet iaf. Fortsatt er det forbedringer som kan gjøres, men det krever mye arbeidstid, noe jeg ikke har om dagen. Men resultatet er helt klart akseptabelt. Nå går den nordover igjen til der den hører hjemme. Er spent på om du blir fornøyd :)

    mvh
    lassemann
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Er ikke i tvil om at jeg kommer til å bli fornøyd :)
    Triodedrift er nok i svakeste laget her hjemme også, dog med litt drahjelp i bunn så fungerer det ikke aller verst, skal prøve meg litt frem for å se hva jeg liker best. Nå som elektronikken er på plass igjen så kan vinteren egentlig bare komme :) Ser frem til mørke kvelder med vinyl,rør og horn ispedd single malts på løpende bånd. Kan ikke kreve mer ;)

    Nå er det bare å vente på hentelappen i posten :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn