Prøvde (i desperasjon) å laste ned og installere et avspillingsprogram. Nå drukner web-sidene av faens reklamer og pointere overalt
. Hva skjer og hvordan bli kvitt dritten?!
HJELP!!!
HJELP!!!
Hva med å gjenopprette maskinen til et tidspunkt før du lastet ned avspillingsprogrammet?
Men hva med onkel? Fikk du reddet ham?System Restore
System Restore - Microsoft Windows
Har aldri hatt behov for det sjøl, men det reddet PC'en til tanta mi etter at onkel hadde vært og smugkikket på lettkledte fruentimmer....
Høyreklikk på "Min Datamaskin" på skrivebordet. Klikk deretter på "Systembeskyttelse", og deretter på "Systemgjenoppretting". Resten finner du ut på egen handGod ide!
Eh..., hvordan gjør man det?
Hva med å gjenopprette maskinen til et tidspunkt før du lastet ned avspillingsprogrammet?
Hehe. Han er fortsatt min onkel ja... Men tante ble ikke blid når jeg la fram etterforskningsresultatene ....Men hva med onkel? Fikk du reddet ham?System Restore
System Restore - Microsoft Windows
Har aldri hatt behov for det sjøl, men det reddet PC'en til tanta mi etter at onkel hadde vært og smugkikket på lettkledte fruentimmer....
Denne er skikkelig vanskelig, du må først finne programmet som er installert. Dette finner du i legg til fjern programmer. Deretter må du deaktivere tillegget i Opera/Chrome/IE. Det skal være mulig å finne ut hva programmet heter ved å se på den reklamebanneret som står øverst i vinduet. Deretter et Googlesøk for oppskrift.
Denne er skikkelig vanskelig, du må først finne programmet som er installert. Dette finner du i legg til fjern programmer. Deretter må du deaktivere tillegget i Opera/Chrome/IE. Det skal være mulig å finne ut hva programmet heter ved å se på den reklamebanneret som står øverst i vinduet. Deretter et Googlesøk for oppskrift.
Har du prøvd VLC?Det samme skjedde meg for ett år eller to siden, da jeg prøvde å installere en FLV avspiller.
Er det noen som vet om et program som kan spille av .flv-filer?
Er den sikker? Link?Har du prøvd VLC?Det samme skjedde meg for ett år eller to siden, da jeg prøvde å installere en FLV avspiller.
Er det noen som vet om et program som kan spille av .flv-filer?