På tur og reise Langstrakte Norge

Slam Dancer

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.10.2014
Antall liker
371
Sted
Porsgrunn
Lysten til å reise mer rundt om i Norge og oppleve hva dette flotte landet har å by på melder seg bare oftere og oftere.
Tror det er mange her inne som kan dele tips om flotte steder man kan dra til.
Del gjerne bilder og beskrivelser av turer, alt fra toppturer til historiske plasser eller annet gøy dere kommer på!

Håper på mye inspirasjon og flotte tips.

-Mario aka Slam Dancer-

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.601
Stort sett hele Norge er vakkert. Høyfjell, lavland, fjorder, strender, skoger... Selv er jeg betatt av høyfjell og Nord-Norge. Sær som jeg er er et av mine mål å besøke Nord-Norge vinterstid. Fantastisk lys der tidlig og sen mørketid. (Det er ikke kødd)
Litt merkelig at verdensvante nordmenn nesten kjenner noe utenfor sin egen kommune, men er lokalkjent i Madrid, NY, London, Bangkok.......

Slam Dancer

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.10.2014
Antall liker
371
Sted
Porsgrunn
Stort sett hele Norge er vakkert. Høyfjell, lavland, fjorder, strender, skoger... Selv er jeg betatt av høyfjell og Nord-Norge. Sær som jeg er er et av mine mål å besøke Nord-Norge vinterstid. Fantastisk lys der tidlig og sen mørketid. (Det er ikke kødd)
Litt merkelig at verdensvante nordmenn nesten kjenner noe utenfor sin egen kommune, men er lokalkjent i Madrid, NY, London, Bangkok.......
Det er litt av det du påpeker her, som jeg også har vært inne på i mine egne tanker - selv om det selvfølgelig er mye flott i utlandet også.
Nord-Norge ser utrolig flott ut, kunne fint tenkt meg padleturer og fjellturer der!

Topp Bunn