Landslagskampen.

• Trådstarter Atle Kristiansen
  • Startdato

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Antall liker
1.018
Viasat 4 (der ZTV lå tidligere)

mvh

A

Atle Kristiansen

Gjest
Får en det inn på vanlig kabel? Eller enda bedre, får en det inn på en billigste Canal -Digital pakke?

Mvh.

O

OldBoy

Gjest
kwil skrev:

mvh
Jeg har fått med meg det, men det hjelper så lite når jeg ikke har giddet å betale ekstra for å få inn ZTV.

Men når Fotballforbundet insisterer på å selge rettighetene sine til slike utilgjengelige kanaler, er det sikkert for å være sikre på at folket ikke skal følge med på landslagets opp- og nedturer. Og som en del av folket, tar jeg dette til etterretning, som det så fint heter. Det kan muligens bli noen timer med stereoen i stedet. Til en forandring.

G

Gjestemedlem

Gjest
OldBoy skrev:
kwil skrev:

mvh
Jeg har fått med meg det, men det hjelper så lite når jeg ikke har giddet å betale ekstra for å få inn ZTV.

Men når Fotballforbundet insisterer på å selge rettighetene sine til slike utilgjengelige kanaler, er det sikkert for å være sikre på at folket ikke skal følge med på landslagets opp- og nedturer. Og som en del av folket, tar jeg dette til etterretning, som det så fint heter. Det kan muligens bli noen timer med stereoen i stedet. Til en forandring.
Nå er det riktignok ikke det norske fotballforbundet som har solgt rettighetene til kampen, men det modloviske (eller hvem det nå er som er dagens motstander).

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
ZTV er vel inkludert i grunnpakken fra Canal Ana eh Digital. Jeg har iallefall helt vanlig kabeltv uten noen boks eller ekstra pakker og får nå inn denne Viasat4 på samme plass som ztv var tidligere.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Verden har gått skikkelig på trynet når den vanlige mannen i gata ikke får se landskampene i fotball :mad:. Heldigvis ser det ut til at jeg har viasat4.

Frank

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
ZTV eller Viasat 4 som den heter nå ligger på kanal 11 hvis du har GET.

Roy

G

Gjestemedlem

Gjest
F.R.A.N.K skrev:
Verden har gått skikkelig på trynet når den vanlige mannen i gata ikke får se landskampene i fotball :mad:. Heldigvis ser det ut til at jeg har viasat4.

Frank
Nei, men nå høres nå det ganske upraktisk ut også. Spesielt siden det er utrygt for regn i kveld. TV apparater tåler ikke så mye slikt.

A

Atle Kristiansen

Gjest
Jeg har kabel her hjemme, men ikke tv - så det blir en smule upraktisk. Min far har Canal Digital, er det eller er det ikke mulig å se den der? Gidder ikke besøke gammern om jeg ikke får en fotballkamp ut av det... Ut i fra Canal Digital sin side ser det dårlig ut.

Mvh

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Gjestemedlem skrev:
Nei, men nå høres nå det ganske upraktisk ut også. Spesielt siden det er utrygt for rein i kveld. TV apparater tåler ikke så mye slikt.

Reise tv ???

/jan

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
The Atl skrev:
Jeg har kabel her hjemme, men ikke tv - så det blir en smule upraktisk. Min far har Canal Digital, er det eller er det ikke mulig å se den der? Gidder ikke besøke gammern om jeg ikke får en fotballkamp ut av det... Ut i fra Canal Digital sin side ser det dårlig ut.

Mvh
Har get/upc eller hva de dåsemiklene kaller seg nå om dagen.
Det artige er jo at jeg som ikke ser på fotball har kanalen mens for eks du som ser på fotball har ikke 8)

/jan

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
796
Torget vurderinger
5
Canal Digital kabeltv har viasat 4.

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Hadde avskrevet kampen, men leste tråden og fant viasat 4 på vanlig kabel-tv fra veggen. Mener Canal Digi leverer signal. Uansett, glimrende

Dog er dumt å bruke en så lite tilgjengelig kanal til noe så grunnleggende...

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Dumt vi ikke har Bjørge L lenger :(
Kampen kan høres direkte på NRK1

Jeg har mulighet på TV`n, men skal nyte noe av den musikken som er handlet de siste 2 døgn i stedet:)

Topp Bunn