A
Atle Kristiansen
Gjest
I dag? Ikke på tv?
Mvh
Forvirret.
Mvh
Forvirret.
Jeg har fått med meg det, men det hjelper så lite når jeg ikke har giddet å betale ekstra for å få inn ZTV.kwil skrev:Viasat 4 (der ZTV lå tidligere)
mvh
Nå er det riktignok ikke det norske fotballforbundet som har solgt rettighetene til kampen, men det modloviske (eller hvem det nå er som er dagens motstander).OldBoy skrev:Jeg har fått med meg det, men det hjelper så lite når jeg ikke har giddet å betale ekstra for å få inn ZTV.kwil skrev:Viasat 4 (der ZTV lå tidligere)
mvh
Men når Fotballforbundet insisterer på å selge rettighetene sine til slike utilgjengelige kanaler, er det sikkert for å være sikre på at folket ikke skal følge med på landslagets opp- og nedturer. Og som en del av folket, tar jeg dette til etterretning, som det så fint heter. Det kan muligens bli noen timer med stereoen i stedet. Til en forandring.
Nei, men nå høres nå det ganske upraktisk ut også. Spesielt siden det er utrygt for regn i kveld. TV apparater tåler ikke så mye slikt.F.R.A.N.K skrev:Verden har gått skikkelig på trynet når den vanlige mannen i gata ikke får se landskampene i fotball. Heldigvis ser det ut til at jeg har viasat4.
Frank
Reise tv ???Gjestemedlem skrev:Nei, men nå høres nå det ganske upraktisk ut også. Spesielt siden det er utrygt for rein i kveld. TV apparater tåler ikke så mye slikt.
![]()
Har get/upc eller hva de dåsemiklene kaller seg nå om dagen.The Atl skrev:Jeg har kabel her hjemme, men ikke tv - så det blir en smule upraktisk. Min far har Canal Digital, er det eller er det ikke mulig å se den der? Gidder ikke besøke gammern om jeg ikke får en fotballkamp ut av det... Ut i fra Canal Digital sin side ser det dårlig ut.
Mvh