Lambchop med høstens vakreste, igjen...

M

musicus

Gjest
Forrige høst var det "Damaged" og nu kom OH(ohio) hjem, høstens vakreste? iaf blandt de beste våger jeg meg på, de leverer igjen i samme slow motion og med stemninger skapt for mørke triste kvelder, løp og hør!!

mvh

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
611
Lambshop med høstens vakreste, igjen...

Hm, denne må kanskje skjekkes ut ja. Jeg har hørt allt for lite på Lambshop. Hvordan står de nye utgivelsene seg iforhold til "C'omon, no you c'omon"? Samme stilen, eller er de mer countrypreget?

M

musicus

Gjest

Jaerbu skrev:
Hm, denne må kanskje skjekkes ut ja. Jeg har hørt allt for lite på Lambshop. Hvordan står de nye utgivelsene seg iforhold til "C'omon, no you c'omon"? Samme stilen, eller er de mer countrypreget?
For meg er den du nevner den minst spillte Lambchop skiva jeg har, de siste er nok noe roligere og stemningsfullere (av hva jeg minnes) og jevnere, samme stilen vil jeg si, ikke påfallende mer country men mer melodiøst og "symfonisk", imho..

mvh

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
517

Ville bare nevne at bandets navn er feil stavet i trådens overskrift. Om du vil søke opp informasjon om bandet, så søk etter lambchop.

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517

hei !

meget fin plate fra Nashville-kollektivet !

mvh. s,

M

musicus

Gjest

SOEDAL skrev:
Ville bare nevne at bandets navn er feil stavet i trådens overskrift. Om du vil søke opp informasjon om bandet, så søk etter lambchop.
Obs! du har rett, gikk litt fort der, har endret det nu, burde med alle (tror jeg) skivene deres i samlingen ha sett den :-\ ...

mvh

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.306
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Nixon er vel klassikeren.

Håvard

M

musicus

Gjest
Haavard skrev:
Nixon er vel klassikeren.

Håvard
Helt klart en av de som regnes det, men tror kanskje man vil få litt forskjellige svar ettersom hvilke en spør, selv holder jeg en liten knapp på "is a woman" som deres (nye?) klassiker.

mvh

I

ijustpop

Gjest
How I quit Smoking er klassikeren.
Og What Another Man Spills er veldig bra.

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.255
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Må nesten bare slå et aldri så lite slag for en skive fra gjengen.
Den kom ut i -22, og heter The bible. Behagelig, rolig, og jeg aner konturene av nok en meget god innspilling.

Av de litt eldre albumene, har jeg mest sansen for Is a woman, fra 2002.

mvh
Proffen

Topp Bunn