T
Tølper
Gjest
Jeg ta alltid tak i en liten kommentar (som oftest fæl, men likevel) og drar det for langt. Ja ja ja...
Mvh
Mvh
|
Du burde prøve brunost med jordbærsyltetøy oppå! Det er godt det! ;DGjestemedlem skrev:Man hvorfor denne fasinasjonen over et enkeltmenneske som velger seg brunost fremfor gulost da? Når begge ostene er infisert av salmonella og listeria er det like godt å spise syltetøy i stedet.
Problemet oppstår fordi de samme gjerne ønsker å inkludere resten av verden inn i sin egen ufrihet! Og det er på dette tidspunktet jeg begynner å se verdien av "væpna revolusjon"!Gjestemedlem skrev:Friheten til å velge ufrihet for seg selv er like vesentlig som andre friheter.
Selvsagt.Roald skrev:Det kan ikke tenkes at nåværende løsninger...
Religøs konservativ.BT skrev:Finnes det en diagnose for folk som blir provosert av å se "nakne" kropper, tro?
;DGjestemedlem skrev:Religøs konservativ.BT skrev:Finnes det en diagnose for folk som blir provosert av å se "nakne" kropper, tro?
Nei det er nok diagnosen BT.BT skrev:;DGjestemedlem skrev:Religøs konservativ.BT skrev:Finnes det en diagnose for folk som blir provosert av å se "nakne" kropper, tro?
Jeg trodde det var et symptom og ikke en diagnose.
Gjestemedlem skrev:Var det ikke mer eller mindre slik vår egen Haakon Magnus fant sin utkårede også da? :![]()
I såfall er det fler enn Maria som har gjennomført jomfrufødsel.Spiralis skrev:Gjestemedlem skrev:Var det ikke mer eller mindre slik vår egen Haakon Magnus fant sin utkårede også da? :![]()
Det har jeg ikke tenkt på tidligere, men du har selvsagt helt rett og jeg vil umiddelbart revurdere min oppfatning av gutten! :-[ :-\
Han er jo ikke helt borte likevel! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Det var da ingen avsporing, det går jo omtrent ut på det samme.Spiralis skrev:Gratulerer Eros,
Det var en av de heftigste debatt avsporinger jeg har sett så langt på HFS!
Fortsett slik! ;D ;D ;D ;D ;D
Spiralis skrev:Det var vel å dra det litt langt Komo? Du har da ditt å si i allefall.
Hovedsaken må vel være å sørge for at det kan forsette slik, at også kvinner får si sitt! Men man må ikke slappe av for rettigheter og systemer vi har tatt som selvsagt i mange år ser ut til å kunne forvitre raskt i "toleransens" navn.
Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor det hele tiden er vi som må utvise toleranse overfor dem! Kan ikke disse ....... ( fy ord som kom fra hjertet !) muslimene, ja det er dem ja!, utvise en bitteliten millimeter toleranse overfor vårt system som fakisk var her før de kom hit! Er det så forbannet vanskelig for dem kan de jo reise tilbake til dit de kom fra!!
Jo jo Kompo. Det er et alvorlig tema, men jeg kan bare ikke dy meg fra å komme med et hjerte sukk: Det er ikke min erfaring fra et liv som nå har vart over 50 år at jeg som mann kan "velge og vrake" i kvinner hva enten de ses på som gjenstander eller ikke.Komponenten skrev:menn har makt og kvinnen er gjenstander som mannen kan velge og vrake i,
Du har nok ikke opplevd dette nei, som ikke er konge i Swaziland eller muslimsk allmektig mann, men du har jo sjansen til å konvertere selvsagt, og da kan du få flere koner, om det er et pluss...Spiralis skrev:Jo jo Kompo. Det er et alvorlig tema, men jeg kan bare ikke dy meg fra å komme med et hjerte sukk: Det er ikke min erfaring fra et liv som nå har vart over 50 år at jeg som mann kan "velge og vrake" i kvinner hva enten de ses på som gjenstander eller ikke.Komponenten skrev:menn har makt og kvinnen er gjenstander som mannen kan velge og vrake i,Kanskje man burde konvertere? ;D ;D ;D
Nei litt mere seriøst; Personlig ønsker jeg ikke et samfunn der kvinner er "gjenstander" uten rett til å tenke for seg selv. Det forekommer meg å bli et "flatt" samfunn som vil bli farlig grått. Og det er et av paradoksene, ønsket om et "fargerikt" samfunn er vel den sterkeste katlysatoren for det motsatte, et grått samfunn i svart/hvitt.
Et annet paradoks er at noen av de som kjemper sterkest for fri flyt av fremmedkulturelle ( menn vel og merke, kvinner fra Thailand of Russland er de sterkt imot ??? :-\ ) er kvinner på den politiske venstresiden. Disse er jo de som først vil få merke de negative konsekvensene av et Norge i drift mot Islam. Som mann har jeg lite å frykte, svelg all skam, lat som om man omvender seg til Islam og jeg vil få en herskerolle i famile og samfunn som jeg aldri hadde tenk mulig. Menn fra FRP er de som sterkest er skepiske til Islam, røde kvinner er de som er mest for islamsk inflytelse. Det er noe i dette som skurrer litt for meg. ??? ;D ;D ;D
Komponenten skrev:og da kan du få flere koner, om det er et pluss...![]()
Han stakkaren jeg bor med har en kone og tre døtre, sliter litt han og, og nå har vi fått oss hunkatt på toppen, som prøver å bæsje i sementen hans... ;DSpiralis skrev:Komponenten skrev:og da kan du få flere koner, om det er et pluss...![]()
Skal innrømme at jeg har vært inne på tanken, men..................!
Bigami er vel det eneste lovbrudd der straffen er "innebygget" i selve forbrytelsen.
To eller flere premenstruelle kvinner i huset. ??? :-\
To eller flere svigermødre!? ??? :-\
Som far sa til sønnen da gutten spurte hvorfor det ikke var lov til å ha flere koner:
"Når du blir voksen min sønn vil du også være takknemlig for at loven tar vare på de som ikke klarer å ta vare på seg selv!"
Nei takk kjære Kompo, jeg står gladelig over.Og så får jeg sikkert ikke lov av kona heller. ;D ;D ;D ;D ;D