Kvinnelig toppleder kandidat?

O

OivindJ

Gjest
Advarsel; stor fare for å bli dummere av å se denne ;D :

Inni sier meg ingen ting...

inni? jammen er det foran?.....

Jeg forstår ikke det dataspråket(?) de snakker....

En hva? Hendel?....

Du, vet du hva? Du kan`ke snakke sånn datanørd språk til meg, skjønner ikke en dritt..

Men det er jo ikke Pc`n i det hele tatt, det er jo en boks...

Nei! det er boks! og DET er en pc...

Du bryr deg, men du skjønner ikke hvordan du skal forklare det til et normalt menneske,
for du lever så inne i en pc verden at du skjønner ikke hvordan du skal gjøre det.....

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Antall liker
0
Der ute - et eller annet sted - går det en stakkars faen som skal tilbringe en betydelig del av sitt liv i samme hus som dette vandrende katastrofeområdet.

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.752
Torget vurderinger
4
Soundproof skrev:
Der ute - et eller annet sted - går det en stakkars faen som skal tilbringe en betydelig del av sitt liv i samme hus som dette vandrende katastrofeområdet.
;D ;D ;D

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
jeg har sett den videoen før, det virker nesten som om det er skuespill, hun kan da umulig vere så dum.

bia

Hvordan målte middagen i dag?
Ble medlem
03.04.2007
Antall liker
4.400
Torget vurderinger
10
Herlig!!! ;D ;D ;D

Geir_H

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2005
Antall liker
77
Har tenkt å leige inn hun der når eg skal bygge min neste pc ;D ;D ;D ;D.

O

OivindJ

Gjest
Geir_H skrev:
Har tenkt å leige inn hun der når eg skal bygge min neste pc ;D ;D ;D ;D.
Kan jo sende henne for å kjøpe alle delene også :) , ville ikke likt å vært i samme butikken da ;D .

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
Det finnes mannlige som er like ille...

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.752
Torget vurderinger
4
Ja selvfølgelig, men denne gangen var det ei blondinne ;D

A

Atle Kristiansen

Gjest
OivindJ skrev:
Gjest skrev:
Det finnes mannlige som er like ille...
Du kan vel liste opp opptil flere går jeg ut ifra? ;D
[spydig]Det var en kar på Hifisentralen som lagde et emne om at han skulle gå et hakk opp fra de minste pokerbordene fordi de som spillte dem var så uberegnelige og at det følgelig var derfor det ikke gikk så bra for ham. Lurer på hvordan det gikk med høyere innsats...[/spydig]

Unødvendig å påpeke at hun er kvinne i tittelen (les å gjøre et nummer ut av personens kjønn), de fleste av oss klarer å trekke den slutningen relativt automatisk.

Dog dum som et brød er hun.

Mvh.

O

OivindJ

Gjest
The Atl skrev:
[spydig]Det var en kar på Hifisentralen som lagde et emne om at han skulle gå et hakk opp fra de minste pokerbordene fordi de som spillte dem var så uberegnelige og at det følgelig var derfor det ikke gikk så bra for ham. Lurer på hvordan det gikk med høyere innsats...[/spydig]
Hehe ;D ;D ;D Jeg tror det var til stor hjelp når en kollega(som spiller mye høyere beløp) så meg rett i øya og sa "Nå er du paranoid. Vi har alle vært igjennom det der, så jeg vet hvordan det er".

Tok ut det beløpet jeg hadde satt inn, tapte det jeg hadde i pluss, satt inn noen nye kroner, litt opp, litt ned(se min nye signatur..). Total fortjeneste akkurat nå er vel neste helt nøyaktig null (pluss/minus et par kroner bare tipper jeg). Spiller litt forskjeldige beløp nå, utifra dagsformen og hvordan det gikk sist gang.

The Atl skrev:
Unødvendig å påpeke at hun er kvinne i tittelen (les å gjøre et nummer ut av personens kjønn), de fleste av oss klarer å trekke den slutningen relativt automatisk.
Joda. Men; endel mannlige ledere og kvinnesaken hadde jo blitt diskutert her like før jeg la ut denne(så det var litt derfor). Kjenner(kjente) forresten noen kvinner som har jobbet seg opp til forskjeldige lederstillinger(gruppe / avd) og de har svært lite til felles med hun i videoen(selvfølgelig..). Jeg har kun respekt for dem.

PS; Meldingen til Guest var forresten skrevet med et smil. Kan vel kanskje tolkes som litt små spydig, men det var da ikke å fornærme han som var meningen med den. Vi vet jo alle hvem som stemmer på hvilken side her, og vi tåler vel såpass?

O

OivindJ

Gjest
Hehe ;D

1. river whore:

In the Texas Hold 'Em Poker game, when a person wins the hand in the final round and on the final community card, which is called the river. Oftentimes this person will have been losing the entire hand but gambled and got lucky on the last card. Other players at the table will often curse this person and tag him/her a "river whore"

Frederick was winning a poker hand with three of a kind Aces, but Herman got a lucky draw on the river and wound up with a straight. Frederick verbally abused Herman and called him a river whore, while Herman snickered and collected the pot.

Topp Bunn