Kvalitetsmusikk på trappene!

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Genialt.
Burde ikke denne tråden ligge under musikk...ehh . ;D

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.897
Torget vurderinger
4
Den dreier seg vel mest av alt om pupper...og pupper er jo aldri off topic....;-)

JohnBender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2006
Antall liker
0
Pupper er feiende flott, men hvem faen er Lene Alexandra..

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Man forventer vel sjeldent musikk fra øverste hylle når hyllene er fylt med silikon. :p

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Dette får jo selv Lene Nystrøms "It's your duty" til å virke kunstnerisk. 8)

Hvor mye verre kan det bli? :p

K

kbwh

Gjest
Jeg var ikke klar over at Rune Rudberg kjente til Don Giovanni, eller er det gamle klistremerker fra NAF han har hatt som inspirasjon?

T

theStig

Gjest
Jeg antar at 180-grams vinyl-utgaven av Hr Rudbergs nye epos er verdt å vente på? Har hørt rykter om at Steve Hoffmann skulle mastre den.. noen som vet? ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.613
Torget vurderinger
0
Man forventer vel sjeldent musikk fra øverste hylle når hyllene er fylt med silikon.  :p
Nå har jeg fulgt med bare sånn passelig, men jeg mener da å erindre at silikon skal være et ytterst audiofilt stoff som spesiellt er egnet til isolasjon av kabler ? ??? ::)

( Nuvel, det var ikke meningen å dreie dette til en ny kabeldebatt !! Mye artigere å diskutere pupper ! ;D ;D )

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Forsiktig å si stygge ting om fetter'n til sjefen min ;D
Jeg tipper han aksepterer sikkert at enkelte menn synes han ikke når helt opp til Lene Alexandra Øien. ;D

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.827
Sted
Østfold
Låtskriver William Kristoffersen om den nye "hiten" til Rune Rudberg:

Den erfarne låtskriveren tok utfordringen på strak arm og skrev låten på én dag.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.613
Torget vurderinger
0
Kvalitetsmusikk på trappene ?? Hva er meningen med det egentlig ?? ??? :p

Er det ikke bedre å komme i heisen med Lene Alexandra ! Musikk eller ikke musikk ? ;D ;D ;D ;D ;D

K

knutinh

Gjest
Kvalitetsmusikk på trappene ?? Hva er meningen med det egentlig ??  ??? :p

Er det ikke bedre å komme i heisen med Lene Alexandra ! Musikk eller ikke musikk ?  ;D ;D ;D ;D ;D
Søt musikk?=)

-k

O

omholt

Gjest
"- Jeg hadde et uhell i fjor sommer. Jeg slo puppen da jeg spilte fotball. Etter noen dager var det en som spurte: «Går det bra med puppen?» Jeg svarte: «Ja, my boobs are okay», forteller Lene Alexandra.

- Han som hadde spurt, syntes den replikken var så bra at vi burde lage en låt av den. Så begynte jeg å jobbe med ideen med et svensk-norsk låtskriverteam, forteller Lene Alexandra."

Hvilke kreativitet! ;D

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.646
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Hmm - hørte en av låtene fra Runes nye plate på radioen her om dagen...

Handla om når du blir helt hekta på playstation 2... Var egentlig nokså morsom - tror det er mange som blir å kjenne seg igjen :D

Mannen har ihvertfall selvironi, det skal han ha :D

Johan-Kr

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.613
Torget vurderinger
0
"- Jeg hadde et uhell i fjor sommer. Jeg slo puppen da jeg spilte fotball. Etter noen dager var det en som spurte: «Går det bra med puppen?» Jeg svarte: «Ja, my boobs are okay», forteller Lene Alexandra.

- Han som hadde spurt, syntes den replikken var så bra at vi burde lage en låt av den. Så begynte jeg å jobbe med ideen med et svensk-norsk låtskriverteam, forteller Lene Alexandra."

Hvilke kreativitet! ;D

Med slike resultater av fotballaktiviteter bør man så absolutt vurdere et forbud !! :-/

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Min platespiller har et originalt silikonbad montert i front som armen skal kjøres i, men det gir meg liksom ikke de samme reaksjonene ;)

Nå har jeg fulgt med bare sånn passelig, men jeg mener da å erindre at silikon skal være et ytterst audiofilt stoff som spesiellt er egnet til isolasjon av kabler ?  ??? ::)

( Nuvel, det var ikke  meningen å dreie dette til en ny kabeldebatt !! Mye artigere å diskutere pupper !  ;D ;D  )

K

kbwh

Gjest
Min nye tonearm har silikonbad "ved roten". Jeg skal konsultere Parelius ChaoSci Lobotomis Lab for å se om det finnes kasuale sammenhenger mellom dette faktum, LAØs attributter, og denne musikken som foregår i trapper.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Antall drunkingsulykker er fortsatt stigende, ifølge Redningsselskapet ol. Dette skyldes hovedsaklig manglende bruk av redningsvest av gammel type, eller store ansamlinger av silikon i frontparti. Begge deler fører til at man enten snur seg helt eller gradvis i vannet og begynner og ta inn vann, istedet for å flyte med ansiktet rett opp. Derfor bør man nok vurdere en temmelig stor tilførsel av silikon i leppe-partiet når man innfører silikon i frontpartiet, eller så bør plastiske kirurger nå se sitt ansvar og inkludere gode vester til sine kunder ved kjøp av en viss mengde silikon. Feks: "kjøp en c-cup idag, og få Helly Hansens siste modell med på kjøpet".

Hu drukner i hvertfall ikke.. tror jeg. Min påstand er basert kun på en visuell inspeksjon av flytebryggene.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Siden jeg tidvis ser alt for mye TV, og alt for ofte dårlig TV, så fikk jeg med meg et program på TV2 der hun v ar gjest.
Hun sa det ikke gjorde henne noe om folk gikk rundt og trodde hun var dum. Men ut i fra tidligere inntrykk og hennes opptreden i dette programmet tror jeg bare låten gjenspeiler henne slik hun er. Jeg nekter å tro dette er et intelligent vesen.

Mulig jeg tar feil, men enda mer mulig er det at jeg har rett.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.613
Torget vurderinger
0
Jeg nekter å tro dette er et intelligent vesen.

Mulig jeg tar feil, men enda mer mulig er det at jeg har rett.

Tja om hun er dum hva så ?? Har ikke noe problem med dumme damer jeg, sålenge de er snille ! :D

K

kbwh

Gjest
Åja, haiendpupper! Synergieffekter! Ikke pluss 6dB med to, men 26!

Topp Bunn