|
Ramler hyllene ned, mener du...Man forventer vel sjeldent musikk fra øverste hylle når hyllene er fylt med silikon.![]()
Stativet som puppene er festet på.Pupper er feiende flott, men hvem faen er Lene Alexandra..
Falck har tidligere uttalt at han vil være «en motvekt mot det meningsløse».
- Hvis dette er motvekten, hvordan ser da det meningsløse ut?
så mye verre kan det bli:Dette får jo selv Lene Nystrøms "It's your duty" til å virke kunstnerisk. 8)
Hvor mye verre kan det bli?![]()
Nå har jeg fulgt med bare sånn passelig, men jeg mener da å erindre at silikon skal være et ytterst audiofilt stoff som spesiellt er egnet til isolasjon av kabler ? ??? :Man forventer vel sjeldent musikk fra øverste hylle når hyllene er fylt med silikon.![]()
Forsiktig å si stygge ting om fetter'n til sjefen min ;D
Jeg tipper han aksepterer sikkert at enkelte menn synes han ikke når helt opp til Lene Alexandra Øien. ;DForsiktig å si stygge ting om fetter'n til sjefen min ;D
Søt musikk?=)Kvalitetsmusikk på trappene ?? Hva er meningen med det egentlig ?? ???
Er det ikke bedre å komme i heisen med Lene Alexandra ! Musikk eller ikke musikk ? ;D ;D ;D ;D ;D
"- Jeg hadde et uhell i fjor sommer. Jeg slo puppen da jeg spilte fotball. Etter noen dager var det en som spurte: «Går det bra med puppen?» Jeg svarte: «Ja, my boobs are okay», forteller Lene Alexandra.
- Han som hadde spurt, syntes den replikken var så bra at vi burde lage en låt av den. Så begynte jeg å jobbe med ideen med et svensk-norsk låtskriverteam, forteller Lene Alexandra."
Hvilke kreativitet! ;D
Nå har jeg fulgt med bare sånn passelig, men jeg mener da å erindre at silikon skal være et ytterst audiofilt stoff som spesiellt er egnet til isolasjon av kabler ? ??? :![]()
( Nuvel, det var ikke meningen å dreie dette til en ny kabeldebatt !! Mye artigere å diskutere pupper ! ;D ;D )
Hu drukner i hvertfall ikke.. tror jeg. Min påstand er basert kun på en visuell inspeksjon av flytebryggene.
Hu drukner i hvertfall ikke.. tror jeg. Min påstand er basert kun på en visuell inspeksjon av flytebryggene.
Jeg nekter å tro dette er et intelligent vesen.
Mulig jeg tar feil, men enda mer mulig er det at jeg har rett.